TVN Style zwiększa swoją przewagę na konkurencją. Polsat Play i TVN Turbo uzupełniają podium kanałów lifestylowych
W lipcu 2016 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce był TVN Style. Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja Lifetime, a na przeciwnym biegunie znalazł się kanał Discovery Life.
Udział TVN Style w rynku telewizyjnym w lipcu br. wyniósł 0,76 proc., po wzroście w porównaniu do lipca ub.r. o 10,14 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych przez jednego z nadawców.
Drugą lokatę zajął Polsat Play, którego wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 1,72 proc. i wyniósł 0,57 proc.
Oczko niżej, z udziałem wynoszącym 0,47 proc., znalazł się kanał TVN Turbo. Jego wynik poszedł w dół o 6 proc.
Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 133,33 proc., pochwalić się mogła stacje Lifetime. Jej średni udział w lipcu br. wyniósł 0,07 proc., a stacja ta awansowała z miejsca 12. na 10.
Z kolei największą stratę zanotował kanał Discovery Life, który spadł z pozycji 6. na 7. Jego wynik zmalał o 22,22 proc. do 0,14 proc.
Wirtualnemedia.pl | Wszyscy 4+ | Dynamika | |
lipiec | |||
2015 | 2016 | ||
Stacja | SHR % | SHR % | % |
TVN Style | 0,69% | 0,76% | 10,14% |
Polsat Play | 0,58% | 0,57% | -1,72% |
TVN Turbo | 0,50% | 0,47% | -6,00% |
Polsat Cafe | 0,45% | 0,43% | -4,44% |
TLC | 0,41% | 0,35% | -14,63% |
Domo | 0,10% | 0,22% | 120,00% |
Discovery Life | 0,18% | 0,14% | -22,22% |
Kuchnia+ | 0,12% | 0,10% | -16,67% |
Polsat Food | 0,11% | 0,10% | -9,09% |
BBC Lifestyle | 0,07% | 0,07% | 0,00% |
Lifetime | 0,03% | 0,07% | 133,33% |
E!Entertainment | 0,05% | 0,05% | 0,00% |
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera również należała do stacji TVN Style, której udział w lipcu br. wyniósł 1,10 proc., po wzroście o 22,22 proc.
Drugie miejsce, z wynikiem na poziomie 0,78 proc., zajął TVN Turbo, notujący wzrost o 4 proc.
Ostatnia lokata podium przypadła stacji Polsat Play. Jej udział poszedł do góry o 4,35 proc. i wyniósł 0,72 proc.
Również i w tym ujęciu najwięcej zyskał kanał Lifetime (kanał ten zanotował wzrost o 200 proc. do 0,06 proc. udziału). Na przeciwnym biegunie znalazła się stacja Discovery Life (było to 30,43 proc. do 0,16 proc.).
Wirtualnemedia.pl | 16-49 | Dynamika | |
lipiec | |||
2015 | 2016 | ||
Stacja | SHR % | SHR % | % |
TVN Style | 0,90% | 1,10% | 22,22% |
TVN Turbo | 0,75% | 0,78% | 4,00% |
Polsat Play | 0,69% | 0,72% | 4,35% |
TLC | 0,57% | 0,45% | -21,05% |
Polsat Cafe | 0,43% | 0,43% | 0,00% |
Domo | 0,09% | 0,24% | 166,67% |
Discovery Life | 0,23% | 0,16% | -30,43% |
Kuchnia+ | 0,10% | 0,12% | 20,00% |
Polsat Food | 0,13% | 0,11% | -15,38% |
E!Entertainment | 0,08% | 0,10% | 25,00% |
BBC Lifestyle | 0,10% | 0,09% | -10,00% |
Lifetime | 0,02% | 0,06% | 200,00% |
Dołącz do dyskusji: TVN Style zwiększa swoją przewagę na konkurencją. Polsat Play i TVN Turbo uzupełniają podium kanałów lifestylowych
był także moim ulubionym. Ale w tej chwili.... same powtorki i to na okrągło! przejrzałam program do k-ca m-ca....jedyny nowy to wyzwanie nowe mieszkanie, reszta pokazywana już x-razy, i mimo , ze to super programy, mogą poprostu obrzydnąć. O innych kamałach tzw.lifestylowych pomilcze , bo szkoda mi pary. Nie oglądam od dawna.