SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVN: Sopot Festival zyskał widzów

Sopot Festival 2008, który odbył się 23 i 24 sierpnia, oglądało w TVN średnio 3,1 mln widzów. W ubiegłym roku koncerty z Opery Leśnej zainteresowały 1,4 mln osób mniej. Impreza trwała jednak trzy dni i miała miejsce na przełomie sierpnia i września.

Średni udział dwudniowego festiwalu wyniósł 25% widowni zgromadzonej w tym czasie przed telewizorami. W tym roku największą popularnością cieszył się drugi dzień festiwalu, który oglądało 3,7 mln widzów (udział w widowni wyniósł 27,6%, w grupie komercyjnej 32,73 proc). Pierwszy dzień oglądało średnio najmniej telewidzów - 2,6 mln (udział wyniósł 22,5%, w grupie komercyjnej 25,33 proc.) - wynika z danych AGB Nielsen Media Research.

Dzień 1
Grupa 4+
16-49

START AMR SHR % SHR %
SP2008 20:49:21 3717966 27,92% 33,54%
SF 2008 20:00:05 3680570 26,91% 31,92%
średnio
3707151 27,62% 33,10%
Dzień 2




START AMR SHR % SHR %
SP2008 21:11:17 2686385 23,58% 25,52%
SF 2008 20:00:17 2460066 20,39% 25,13%
średnio
2610243 22,47% 25,40%
Dwa dni
3105730 24,98% 29,29%

Telewizja TVN podczas emisji Sopot Festival 2008 była liderem rynku. Druga pozycja z udziałem na poziomie 22,72 proc. przypadła TVP 1 a trzecia dla Dwójki (18,07 proc.).

Sopot Festival 2008 przyciągnął przed telewizory głównie kobiety (60,8%), a także widzów w wieku 30 - 59 lat. Większość z nich pochodziła z dużych i bardzo dużych miast (powyżej 100 tysięcy mieszkańców) i posiadała wykształcenie średnie i wyższe.

Sopot Festival 2008 oglądało mniej widzów niż Sopot Hit Festiwal TVP2 (8 i 9 sierpnia b.r.). Impreza Dwójki przyciągnęła średnio 3,4 mln osób. Event TVN miał jednak większą widownię od TOPtrendów Polsatu, które śledziło średnio 2,6 mln widzów.

Dołącz do dyskusji: TVN: Sopot Festival zyskał widzów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl