TV Puls startuje z kampanią oraz wprowadza nową oprawę (wideo)
Ruszyła kampania, promująca jesienną ofertę programową TV Puls. We wrześniu kanał zyska również nową oprawę audiowizualną i logo. Prezentujemy odświeżone ID nadawcy.
Kampania pod hasłem "TV Puls żyje pulsem Twojej rodziny" , która rozpoczęła się 25 sierpnia i potrwa do końca października 2008r., ma na celu przybliżenie widzom oferty programowej stacji oraz poinformowanie o zmianie wizerunku Telewizji Puls. W kampanii wykorzystano motywy trzech najważniejszych propozycji programowych stacji, w tym wizerunek uczestników teleturnieju "Czy jesteś mądrzejszy od 5-klasisty?" oraz programu "Co masz do stracenia?".
W reklamach pojawią się również bohaterowie rodziny "Simpsonów" - popularnego serialu animowanego. Działania promocyjne będą prowadzone w prasie ( między innymi "Dziennik TV", "Fakt TV", "Tele Tydzień","Newsweek", "Przekrój"), internecie, kanałach tematycznych oraz w szkołach.
Kreację przygotowała Agencja OFF, a za planowanie i zakup mediów
odpowiada dom mediowy MPG.
Dołącz do dyskusji: TV Puls startuje z kampanią oraz wprowadza nową oprawę (wideo)