TV Biznes wprowadza nowe magazyny, a TVN CNBC Biznes stawia nasprawdzone pasma
Magazyn o winie, program przedstawiający Polaków, którzy odnieślisukces i magazyn ekologiczny - to niektóre z nowości jesiennejramówki kanału TV Biznes. Z kolei konkurencyjna stacja TVN CNBCBiznes postawi jesienią na sprawdzone bloki programowe.
Dwa nowe programy w ramówce TV Biznes poprowadziKrzysztof Turowski. Będą to: magazyn poświęcony tematomzwiązanym z winem "In vino veritas" (emisja w czwartki o 20.15)oraz program "Dajemy radę", przedstawiający sylwetki Polaków,którzy osiągnęli sukces i stali się ekspertami w swojej dziedzinie(soboty, godz. 21.05).
Oprócz tego na antenie TV Biznes pojawi się magazyn"Mechanizmy rynkowe", objaśniający jak funkcjonująrynki (piątki 19.15) oraz program o ekologii "Tworzymydobry klimat", prowadzony przez Agnieszkę Pawlak(poniedziałki, 19.15).
Nowością w stacji będzie nadawany od poniedziałku do piątku ogodz. 13.15 program "Medialne popołudnie", wktórym gościć będą publicyści z czołowych tygodników imiesięczników. Zmiany obejmą też relacje z Giełdy PapierówWartościowych w Warszawie, które będą nadawane teraz w osobnymprogramie "Prosto z giełdy" (emisja zwykle co godzinę między 8.35 a16.35), a nie w serwisie "Biznes Dzisiaj", jakbyło dotychczas.
W jesiennej ramówce pozostanie program "Giełda komentarzy",nadawany jednocześnie na antenach TV Biznes i Polsat Newscodziennie o 15.35 i 18.35, w którym dziennikarze obu kanałówomawiają ze swoimi gośćmi najważniejsze wydarzenia gospodarcze.
Konkurencyjny kanał TVN CNBC Biznes, którywczoraj świętował drugą rocznicę powstania, w jesiennej ramówcepostawi na sprawdzony układ pasmowy. - Nie wprowadzamy nowychprogramów do ramówki jesienią, bo chcemy dać naszym widzom komfortjaki wiąże się z tym, że wiedzą o czym o której godzinie mówimy.Częściowo nasza ramówka wyznaczona jest rytmem w jakim otwierająsię i zamykają rynki - tłumaczy nam Roman Młodkowski,dyrektor TVN CNBC Biznes.
Stacja pozostawi blokowy układ dnia, na który składają się m.in.takie pasma jak "Pieniądze od rana", "Dzień na rynkach","Biznes lunch", "Rynki dnia", "Fakty, ludzie, pieniądze" czy "90minut". Jak dodaje Młodkowski, zmiany w ramówce kanałprzeprowadził wiosną, gdy zastąpiono m.in. popołudniowy "Dzień narynkach" "Rynkami dnia", wprowadzono program "Świat pieniędzy" iprzesunięto "Bilans" z 23.00 na 20.30. - Pozytywne reakcje widzówzachęcają nas, by na razie trzymać się obecnego układu ramówkowego- podkreśla Młodkowski.
Z danych AGB Nielsen Media Research wynika, że wsierpniu br. udział w rynku TV Biznes wyniósł 0,04 proc., a TVNCNBC Biznes - 0,03 proc. (więcejna ten temat).
Dołącz do dyskusji: TV Biznes wprowadza nowe magazyny, a TVN CNBC Biznes stawia nasprawdzone pasma