SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Top Impact dla Hotelu Ibis Warszawa Stare Miasto

Hotel Muranowska sp. z o.o, której właścicielem jest Accor Polska podpisał umowę z Agencją Top Impact na obsługę public relations nowo otwieranego hotelu Ibis Warszawa Stare Miasto. Accor powierzył Agencji budowanie wizerunku hotelu. Umowa o współpracy obejmująca działania PR i reklamę nowego hotelu została podpisana we wrześniu 2003 r.

"Ibis Warszawa Stare Miasto to największy hotel tej sieci. Dlatego zależy nam na tym, żeby otwarcie hotelu wypadło okazale. Atutem nowego hotelu jest doskonałe położenie i ceny. Naszą ofertę kierujemy przede wszystkim do podróżujących w celach biznesowych. Ale chętnie będziemy gościć również tych, którzy chcą zostać w Warszawie na kilka lub kilkanaście dni. Ibis Warszawa Stare Miasto to hotel przyjazny począwszy od cen (pon-czw-249 PLN, pt-ndz-199 PLN), a skończywszy na miłej i fachowej obsłudze" - powiedziała Pani Ewa Bluhm, Dyrektor Hotelu.

Dołącz do dyskusji: Top Impact dla Hotelu Ibis Warszawa Stare Miasto

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl