Tomasz Danielewicz na czele kreacji Bluecloud Interactive. Piotr Cegielski szefem działu UX
Tomasz Danielewicz objął stanowisko dyrektora kreatywnego Bluecloud Interactive. Dotychczas piastująca tę funkcję Monika Donner przechodzi na nowo utworzone stanowisko creative strategy directora i dołącza do działu strategii. Piotr Cegielski został szefem działu UX.
Danielewicz będzie odpowiadał za dwudziestoosobowy dział kreacji raportując bezpośrednio do zarządu.
Tomasz Danielewicz z branżą reklamową jest związany od 19 lat. Swoje doświadczenie zdobywał pracując w TBWA, EuroRSCG, McCann, GoldenSubmarine czy They.pl.
Pracował dla takich marek i firm jak Skoda Polska, Volkswagen Group, Nissan Europe, Honda Motor Poland, ING Bank Śląski, mBank, PKO BP, Pekao SA, Lukas Bank, Nivea Beiersdorf, PKN Orlen, Mars Polska, Unilever Polska, Adidas, Kompania Piwowarska.
Monika Donner, dotychczas dyrektor kreatywna, przechodzi na nowo utworzone stanowisko creative strategy directora i dołącza do działu strategii.
Nowy szef działu UX
Do zespołu agencji dołączył także Piotr Cegielski (na zdjęciu poniżej), który objął stanowisko szefa działu UX. W Bluecloud nadzoruje architekturę informacji. Swoje ponad 10-letnie doświadczenie zdobywał pracując między innymi dla: PLL LOT, T-Mobile, Play, Edipresse, Eska, Radio ZET, ING Bank, Eurobank, Pandora, L’Oreal, Leroy Merlin, czy Auchan.
Dołącz do dyskusji: Tomasz Danielewicz na czele kreacji Bluecloud Interactive. Piotr Cegielski szefem działu UX