Tequila z Visą
Komunikacja opiera się na pokazaniu karty Visa, dzięki której niecodzienne sytuacje lub miejsca, w których się znajdujemy stają się zwyczajne i przyjazne. Z drugiej strony posiadanie Visy sprawia, że nawet prozaiczne sytuacje, jak zakupy w supermarkecie mogą przybrać wyjątkowy charakter. Kampania będzie jednocześnie prowadzona w krajach Europy Środkowej, południowo-afrykańskich oraz Bliskiego Wschodu łącznie trafi aż do 92 krajów.
Zadaniem kampanii jest budowanie wizerunku karty Visa jako uniwersalnego narzędzia do dokonywania wszelkich płatności bez względu na to w jakiej sytuacji się znajdujemy. Budowanie świadomości marki oraz produktu wśród stałych i potencjalnych użytkowników kart płatniczych. Grupę docelową stanowią osoby w wieku 20-50 lat o zarobkach średnich oraz wyższych od średniej krajowej.
Kampania przebiega przy dużym wsparciu technik ATL: spoty telewizyjne 40' i 15'(TVP1, TVP2, TVN, TVN7, TVN24, DISCOVERY), lay-outy w prasie ogólnopolskiej (Newsweek, Polityka, Wprost, Gazeta Wyborcza, Wysokie Obcasy - dodatek GW, Viva, Twój Styl, National Geographic) oraz trzy różne spoty radiowe przygotowane przez TEQUILA\BTL GROUP.
Osoby odpowiedzialne za projekt po stronie TEQUILA\BTL GROUP:
Creative Head - Tomek Nowak
Art Director - Yossarian Malewski
Account Director - Radek Wojak
Account Executive Assistant - Justyna Lisiecka
Inne
Dołącz do dyskusji: Tequila z Visą