TEQUILA dla instalatorów
Aby wygrać nagrodę gwarantowaną, wystarczyło dokonać zakupu minimum jednego produktu promocyjnego (kolana i trójniki kanalizacji wewnętrznej różnej średnicy), odkleić umieszczoną na nim naklejkę i sprawdzić, czy jest tam ukryty wizerunek nagrody. Następnie należało przesłać fragment naklejki z piktogramem nagrody oraz ulotkę promocyjną na adres agencji. Natomiast udział w comiesięcznych losowaniach rowerów, telewizorów oraz w grudniowym losowaniu zestawów kina domowego i samochodu zapewniało przesłanie naklejek z produktów i opakowań zbiorczych produktów promocyjnych, naklejonych na ulotki promocyjne.
Loteria promocyjna trwała od 30 kwietnia do 20 grudnia 2002. Celem akcji był wzrost sprzedaży produktów, zachęcenie do kupowania kompletnego systemu kanalizacji wewnętrznej, a także pozyskanie nowych Klientów i wzmocnienie lojalności dotychczasowych instalatorów.
Projekt akcji oraz materiały POS (plakaty, ulotki promocyjne, naklejki,display'e, hangery, nadruki na opakowania zbiorcze) przygotowała TEQUILABTL GROUP. Całość akcji odbywała się przy aktywnym współudziale Działu Marketingu firmy Wavin Metalplast-Buk.
Inne
Dołącz do dyskusji: TEQUILA dla instalatorów