SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Telewizyjni liderzy reklamowi

Koncern Unilever wydał najwięcej na reklamę w telewizji w I półroczu 2006. Tuż za nim Procter&Gamble i Nestle - top 15.

Według danych cennikowych AGB Nielsen Media Research w  I półroczu 2006 na reklamę w telewizji najwięcej wydał koncern Unilever  - 213 024 561 PLN, co oznacza wzrost o ponad 60 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2005 roku.

Na drugie miejsce uplasowała się Procter&Gamble a na trzecim firma Nestle.


 

I półrocze 2006 I półrocze 2005
CORPORATION Investment CORPORATION Investment
UNILEVER 213024561 UNILEVER 132656631
PROCTER & GAMBLE 134710729 PROCTER & GAMBLE 111052186
NESTLE 134158531 NESTLE 104012455
POLSKA TELEFONIA CYFROWA SA 96703329 LOREAL 72317044
DANONE 84077803 POLSKA TELEFONIA CYFROWA SA 70650270
HENKEL/
SCHWARZKOPF
83854042 PTK CENTERTEL 64316920
LOREAL 81625617 HENKEL/
SCHWARZKOPF
63769736
GRUPA ZYWIEC SA 80330875 DANONE 63489474
PTK CENTERTEL 71674676 POLKOMTEL SA 61108856
POLKOMTEL SA 68784949 US PHARMACIA INC. 54776773
RECKITT BENCKISER 62383992 GRUPA ZYWIEC SA 53846913
US PHARMACIA INC. 61641979 TELEKOMUNIKACJA POLSKA SA 48394963
BEIERSDORF-LECHIA 55423818 KOMPANIA PIWOWARSKA 45668263
FERRERO 54994200 RECKITT BENCKISER 45467075
PEPSICO 54795427 BEIERSDORF-LECHIA 43983505

Dołącz do dyskusji: Telewizyjni liderzy reklamowi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl