Telewizja Puls reklamuje się w TVP (wideo)
TV Puls rozpoczęła w TVP emisję reklam, które promują nadawany na jej antenie serial "Simpsonowie" i teleturniej "Czy jesteś mądrzejszy od piątoklasisty?" Telewizja Polska na nadawanie spotów się zgodziła, bo nie informują one o dniach i godzinach emisji reklamowanych pozycji.
Reklamy programów TV Puls emitowane są w kanałach TVP 1, TVP 2 oraz TVP Info. Kampania rozpoczęła się 23 września i potrwa do końca miesiąca. W kreacji wykorzystano 15-sekundowe skróty spotów, które agencja Off przygotowała na potrzeby akcji promocyjnej TV Puls w stacjach tematycznych (cały czas realizowana jest m.in. w Ale Kino, Planete, MTV Polska, Viva Polska i Comedy Central).
Kampania w TVP stanowi kolejny etap strategii marketingowej TV Puls, której głównym celem jest promocja jesiennej oferty oraz nowej oprawy audiowizualnej stacji. Dzięki reklamom w wysokozasięgowej telewizji, stacja chce dotrzeć z komunikatem o nowej ofercie programowej do szerszej publiczności. Taką strategię rekomendował jej dom mediowy MPG, z którym TV Puls współpracuje przy działaniach marketingowych.
Dlaczego TVP zdecydowała się na nadawanie reklam konkurencyjnej telewizji? Obowiązujące w publicznej stacji "Zasady nadawania reklam i audycji sponsorowanych..." co prawda nie wyłączają z jej oferty reklamowej emisji reklam innych nadawców telewizyjnych i ich programów, ale zastrzegają, że Telewizja Polska nie może nadawać reklam, których treść narusza jej interesy.
- Przyjmujemy, że zapis ten daje podstawę do odmowy emisji spotu
innego nadawcy, jedynie wtedy, gdy w treści reklamy zawarta jest
informacja o dacie i godzinie emisji konkretnego programu tego
nadawcy. Opisana sytuacja nie ma miejsca w przypadku TV Puls, która
takich informacji w swoich spotach nie podaje, a programy promuje w
sposób ogólny - tłumaczy nam Aneta Wrona, rzecznik prasowa TVP.
Dodaje, że TV Puls jest stacją o niskiej oglądalności i nie ma
zasięgu ogólnopolskiego, zatem nie stanowi większego zagrożenia
konkurencyjnego dla TVP. - Reklamy tego kanału traktujemy więc na
podobnych zasadach jak spoty platform cyfrowych - wyjaśnia
Wrona.
TV Puls cały czas kontynuuje też ogólnopolską kampanię pod hasłem
"TV Puls żyje pulsem Twojej rodziny", która obejmuje outdoor, prasę
i internet. Akcja potrwa do końca października.
Dołącz do dyskusji: Telewizja Puls reklamuje się w TVP (wideo)