„Tele Świat” najchętniej kupowanym dwutygodnikiem. Pisma telewizyjne i people w czołówce (top 24)
W maju 2015 roku pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich dwutygodników zajął „Tele Świat”. Top 24 dwutygodniki w raporcie Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem telewizyjnego dwutygodnika „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w maju 2015 roku wyniosła 324 075 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2014 roku była ona niższa o 4,48 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajęła poradnikowa „Przyjaciółka” (Edipresse Polska). Wynik sprzedażowy tego tytułu w badanym okresie zmniejszył się o 20,60 proc. do poziomu 238 954 egz.
Podium zamyka „Party” (Edipresse Polska), której średnia sprzedaż ogółem zmalała o 20,29 proc. do 212 873 egz.
Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia najwięcej, bo po trzy pozycje zajęły magazyny z programem telewizyjnym oraz tytuły people. Dwa miejsca przypadły dwutygodnikom poradnikowym, a po jednym - magazynowi o serialach oraz pismu z segmentu real life stores.
Wirtualnemedia.pl | maj | |||||
ZKDP | 2015 | 2014 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Tele Świat | 479 946 | 324 075 | 324 075 | 527 376 | 339 265 | 339 265 |
Przyjaciółka | 341 898 | 238 954 | 238 954 | 403 373 | 300 934 | 300 934 |
Party Życie Gwiazd | 329 046 | 212 940 | 212 873 | 376 008 | 267 130 | 267 063 |
Show | 319 926 | 201 807 | 201 807 | 297 449 | 207 996 | 207 996 |
TV14 | 290 956 | 187 822 | 187 822 | 319 913 | 190 628 | 190 628 |
Tina | 304 926 | 179 979 | 179 979 | 324 953 | 220 207 | 220 207 |
Świat Seriali | 269 868 | 173 099 | 173 099 | 297 454 | 174 668 | 174 668 |
Tele Max | 227 879 | 147 229 | 147 229 | 284 981 | 170 557 | 170 557 |
Z Życia Wzięte | 251 650 | 139 580 | 139 580 | 293 145 | 165 096 | 165 096 |
Gala | 240 827 | 131 660 | 131 610 | 289 426 | 173 238 | 173 188 |
Super TV | 212 171 | 127 677 | 127 677 | 277 444 | 158 062 | 158 062 |
Pani Domu | 181 046 | 112 508 | 112 417 | 237 650 | 153 780 | 153 689 |
Naj | 199 294 | 109 650 | 109 650 | 194 966 | 133 344 | 133 344 |
Viva | 183 755 | 104 477 | 104 477 | 240 465 | 135 811 | 135 311 |
Bravo Sport | 132 435 | 101 859 | 101 859 | 124 829 | 87 981 | 87 981 |
Flesz Gwiazdy & Styl | 167 500 | 98 751 | 98 267 | 219 560 | 140 633 | 140 149 |
Sukcesy i Porażki | 146 000 | 83 821 | 83 821 | 173 067 | 98 092 | 98 092 |
Takie jest Życie | 169 895 | 78 619 | 78 619 | 174 963 | 92 027 | 92 027 |
Relaks | 154 948 | 71 109 | 71 109 | 169 964 | 87 135 | 87 135 |
Bravo | 134 978 | 54 085 | 54 085 | 175 080 | 100 738 | 100 738 |
Ekran TV | 92 483 | 46 868 | 46 868 | 111 290 | 55 754 | 55 754 |
Kaczor Donald | 40 000 | 23 109 | 23 109 | 42 500 | 27 371 | 27 371 |
Forum | 32 910 | 15 376 | 15 376 | 37 000 | 16 943 | 16 943 |
Puls Medycyny | 17 000 | 2 961 | 2 940 | 17 000 | 3 244 | 3 218 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Tele Świat” najchętniej kupowanym dwutygodnikiem. Pisma telewizyjne i people w czołówce (top 24)