Technologie dobre na wszystko w reklamie Cisco
W nowej kampanii reklamowej koncern Cisco przekonuje, że dostępne obecnie technologie mogą rozwiązać wiele problemów i uczynić nasze życie lepszym. Działania obejmują spoty, internet, reklamę prasową oraz outdoor.
Myśl przewodnią kampanii wykreowanej przez agencję Goodby Silverstein & Partners można streścić w zdaniu: Nie trzeba czekać na nowe technologie, te dostępne dzisiaj zupełnie wystarczą w rozwiązaniu najważniejszych problemów naszej cywilizacji.
Jako przykłady poparcia tej tezy Cisco przedstawia 2 spoty. W pierwszym z nich pokazuje jak ważne są technologie bezprzewodowej komunikacji w klęskach żywiołowych i kryzysach związanych m.in. z falami uchodźców.
W drugim z klipów poruszono problem bezpieczeństwa pracy w kopalniach, gdzie autonomiczne ciężarówki zastępują tradycyjnych kierowców w transporcie urobku.
Spoty będą nadawane w wybranych kanałach telewizyjnych w USA. Inną częścią kampanii mają być reklamy w serwisach internetowych (Fortune, Fast Company, Atlantic), prasie drukowanej oraz outdoorze.
Dołącz do dyskusji: Technologie dobre na wszystko w reklamie Cisco