Tauron wybiera dom mediowy do obsługi 8 mln zł budżetu
Spółka Tauron Sprzedaż wybiera w przetargu dom mediowy, z którym będzie pracować rok od momentu zawarcia umowy. Wybrana agencja zajmie się obsługą 8 mln zł budżetu.
Przetarg dotyczy kompleksowej obsługi w zakresie planowania, zakupu czasu antenowego i powierzchni reklamowej w mediach, takich jak telewizja, radio i praca oraz realizacji kampanii reklamowych.
W wyniku jego rozstrzygnięcia spółka podpisze umowę ramową z maksymalnie dwoma agencjami. Zostaną zawarte na okres 12 miesięcy, z możliwością przedłużenia o kolejnych sześć miesięcy.
Roczny budżet mediowy spółka oszacowała na 8 mln zł.
Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 24 kwietnia pod warunkiem wpłaty 33,6 tys. zł wadium.
Ostatnio obsługą mediową Tauronu zajmował się dom mediowy SMG (Starcom MediaVest Group), obecnie funkcjonujący jako Starcom (należy do Publicis Media).
Dołącz do dyskusji: Tauron wybiera dom mediowy do obsługi 8 mln zł budżetu