Tarkett Residential-nowa strategia
Wdrożenie nowej strategii promocji marki Tarkett Residential w Europie oraz nowa kampania mediowa
Tarkett Residential zamierza wykorzystać wypromowaną markę do tworzenia nowych możliwości sprzedaży oraz rozszerzenia pozycji rynkowej. Działania te obejmą optymalizację polityki dystrybucyjnej, zróżnicowanie produktów oraz znaczne inwestycje w oferty przeznaczone dla specyficznych klientów w celu dalszego ugruntowania pozycji marki. Pierwszym krokiem było oficjalne przedstawienie nowej nazwy i strategii promocji marki Tarkett na prezentacji dla klientów i partnerów podczas niemieckich targów Domotex w styczniu 2004 r.
W kwietniu 2004 r. w czterech dużych krajach europejskich - Polsce, Francji, Holandii i Wielkiej Brytanii - rozpocznie się międzynarodowa kampania mediowa firmy Tarkett, obejmująca telewizję i prasę. Klienci dowiedzą się, że odporne panele podłogowe tej marki z drewna i laminatu mogą całkowicie odmienić wygląd ich mieszkań. Ponadto w tym samym czasie w Europie wprowadzana będzie nowa, kompleksowa koncepcja handlowa. W ramach nowej strategii promocji marki Tarkett, dystrybutorzy będą mogli otrzymać kompletne zestawy produktów na potrzeby prezentacji, a także skorzystać z nowych narzędzi promocyjnych.
W 2004 r. firma Tarkett zainwestuje w Europie łącznie 8,5 mln EUR w promowanie marki i reklamę. Ta duża inwestycja ma na celu zwiększenie popularności marki. Przewodnim sloganem kampanii, wykorzystywanym w reklamach prasowych i telewizyjnych, będzie: "Tarkett. Zmień podłogę - to zmieni wszystko!".
Inne
Dołącz do dyskusji: Tarkett Residential-nowa strategia