Tarkett Residential-nowa strategia
Wdrożenie nowej strategii promocji marki Tarkett Residential w Europie oraz nowa kampania mediowa
Tarkett: tak brzmi nazwa i marka, którymi operuje firma Tarkett na rynkach europejskich od końca 2003 r. Wprowadzenie nowej tożsamości korporacyjnej i jednocześnie strategicznej marki o tej samej nazwie - Tarkett - zapoczątkuje wdrażanie globalnej strategii promocji marki Tarkett na wszystkich ważnych rynkach europejskich. Strategia ta umożliwi jednolite wypromowanie marki Tarkett w różnych krajach świata, stworzenie wyraźnego profilu firmy, połączenie posiadanego potencjału oraz umocnienie pozycji na rynkach międzynarodowych. Wdrażając strategię promocji marki na rynkach europejskich, firma Tarkett kieruje się następującymi celami: Tarkett ma uzyskać status marki referencyjnej dla produktów podłogowych, a sama firma ma kontynuować wzmacnianie pozycji rynkowej poprzez ciągłe ulepszanie oferty usług i produktów.
Tarkett Residential zamierza wykorzystać wypromowaną markę do tworzenia nowych możliwości sprzedaży oraz rozszerzenia pozycji rynkowej. Działania te obejmą optymalizację polityki dystrybucyjnej, zróżnicowanie produktów oraz znaczne inwestycje w oferty przeznaczone dla specyficznych klientów w celu dalszego ugruntowania pozycji marki. Pierwszym krokiem było oficjalne przedstawienie nowej nazwy i strategii promocji marki Tarkett na prezentacji dla klientów i partnerów podczas niemieckich targów Domotex w styczniu 2004 r.
W kwietniu 2004 r. w czterech dużych krajach europejskich - Polsce, Francji, Holandii i Wielkiej Brytanii - rozpocznie się międzynarodowa kampania mediowa firmy Tarkett, obejmująca telewizję i prasę. Klienci dowiedzą się, że odporne panele podłogowe tej marki z drewna i laminatu mogą całkowicie odmienić wygląd ich mieszkań. Ponadto w tym samym czasie w Europie wprowadzana będzie nowa, kompleksowa koncepcja handlowa. W ramach nowej strategii promocji marki Tarkett, dystrybutorzy będą mogli otrzymać kompletne zestawy produktów na potrzeby prezentacji, a także skorzystać z nowych narzędzi promocyjnych.
W 2004 r. firma Tarkett zainwestuje w Europie łącznie 8,5 mln EUR w promowanie marki i reklamę. Ta duża inwestycja ma na celu zwiększenie popularności marki. Przewodnim sloganem kampanii, wykorzystywanym w reklamach prasowych i telewizyjnych, będzie: "Tarkett. Zmień podłogę - to zmieni wszystko!".
Dołącz do dyskusji: Tarkett Residential-nowa strategia