Target BPO: koniec rozmów z Internet Group
Spółka Target BPO wypowiedziała umowę intencyjną, zawartą dniu 3 listopada z Internet Group dotyczącą ewentualnej współpracy przy restrukturyzacji biznesu call center należącego do Internet Group, wynika z piątkowego komunikatu spółki.
"Nie było zrozumienia pomiędzy nami a Internet Group co do działań koniecznych w procesie restrukturyzacji firmy. W ciągu dwóch miesięcy rozmów zaproponowaliśmy rozwiązania, które mogłyby pomóc w uratowaniu aktywów call center. Niestety, nie widzieliśmy chęci współdziałania" - powiedział prezes Łukasz Gajewski, cytowany w komunikacie Target BPO.
Target BPO podał, że zidentyfikował kluczowe obszary zagrożeń i możliwości naprawcze dla restrukturyzacji. Nie było jednak porozumienia z zarządem Internet Group co do konieczności podjęcia odpowiednich kroków. Punktem spornym okazała się również strategia negocjacyjna wobec głównego wierzyciela – BRE Banku. Internet Group odrzucił m.in. propozycję włączenie do rozmów z bankiem specjalisty od procesów restrukturyzacyjnych.
Target BPO, na podstawie przyjętej strategii wejścia na giełdę w 2012 roku, po zakończeniu rozmów z Internet Group, zamierza rozpocząć rozmowy z przynajmniej dwoma podmiotami z branży outsourcingu sprzedaży, które mogłyby zostać przejęte jeszcze przed wejściem na giełdę.
Na poczatku grudnia zarząd spółki Internet Group w porozumieniu z syndykiem masy upadłościowej zdecydował o nieodwoływaniu się od wcześniejszej decyzji sądu o ogłoszeniu upadłości likwidacyjnej spółki.
Dołącz do dyskusji: Target BPO: koniec rozmów z Internet Group