„Tak to leciało!” po powrocie do Dwójki z widownią 1,07 mln osób
Reaktywowany teleturniej „Tak to leciało!” w jesiennej ramówce Dwójki oglądało średnio 1,07 mln widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Dwójka reaktywowany teleturniej „Tak to leciało!” pokazywała w niedziele o godz. 16.15, w okresie od 4 września do 20 listopada br. Średnia oglądalność premierowych odcinków programu wyniosła 1,07 mln widzów, co przełożyło się na 10,62 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów, 7,62 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 7,65 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najwięcej widzów zgromadził finałowy odcinek, który śledziło 1,26 mln osób.
„Tak to leciało!” to polska wersja formatu „Don’t forget the lyrics”. W programie zadaniem uczestników jest odgadywanie brakujących słów piosenek, których melodię słyszą.
Teleturniej powrócił do ramówki Dwójki po 10 latach przerwy. Produkcja w stacji zadebiutowała w marcu 2008 roku. Program emitowany był w każdej ramówce wiosennej i jesiennej w niedziele około godz. 19.00. Dwójka pokazała dziewięć sezonów produkcji, ostatni odcinek nadano 12 maja 2012 roku. Wówczas gospodarzem show był Maciej Miecznikowski, a za jego produkcję wykonawczą odpowiadała spółka Mastiff Media Polska.
Dziesiąty sezon reaktywowanego cyklu prowadzą Sławomir Zapała i „Kajra”, za produkcję wykonawczą projektu odpowiada Endemol Shine Polska.
Telewizja Polska od razu zdecydowała się na realizację dwóch sezonów show. Jedenasty do emisji najprawdopodobniej trafi wiosną 2023 roku.
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 7,86 proc.
Dołącz do dyskusji: „Tak to leciało!” po powrocie do Dwójki z widownią 1,07 mln osób