Ta kampania jest warta Zachodu
Monika Olejnik, Agnieszka Kublik, Bogusław Linda i Wojciech Jagielski wystąpią w ...
Wyreżyserowane przez Jerzego Orłowskiego klipy powstały we współpracy z Polską Fundacją im. Roberta Schumana. Będą emitowane w Polsacie oraz telewizji publicznej. Wszyscy występujący w nich udzielili swoich twarzy nieodpłatnie.
W ramach kampanii działa specjalna strona www.polska.k2.pl, skąd można wysłać internetowa pocztówkę oraz ściągnąć film z udziałem B.Lindy. Ogłoszenia w ostatnich dniach przed referendum ukażą się w "Rzeczpospolitej" oraz "Gazecie Wyborczej". W akcję od początku jej trwania włączyły się również firmy Adnet.pl, Altmaster Endo, "Brief", Cityboard Media, "Dlaczego", K2, Korba.pl, Odeon, "Gazeta Finansowa" i Wirtualna Polska
Inne
Dołącz do dyskusji: Ta kampania jest warta Zachodu