SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Szymon Majewski Show": wyższa widownia i wpływy z reklam

O 10 mln zł więcej zarobiła stacja TVN na zakończonej w minionyponiedziałek V edycji programu 'Szymon Majewski Show' w porównaniuz III serią tego talk-show, emitowaną rok temu. Poza wpływami zreklam wzrosła widownia programu, który przegrywał w swoim paśmieemisji jedynie z "Megahitami" Polsatu.

Średnia widownia piątej edycji "Szymon Majewski Show" wyniosła2,74 mln widzów - wynika z danych TNS OBOP przygotowanych nazlecenie Wirtualnemedia.pl.

Udziały stacji w rynku w czasie nadawania widowiskaukształtowały się na poziomie 24,38 proc. (w grupie 4+) i 25,5proc. (w grupie 16-49) i były wyższe niż przy emitowanej rok temutrzeciej serii show, którą oglądało średnio 2,57 mln osób przyudziałach wynoszących odpowiednio 22,23 proc. i 24,54 proc.


Wszyscy 4+16-49
Datarat#shr%shr%
03.09.20072384,2821,6123,23
10.09.20072433,7422,3424,79
17.09.20072625,72527,7
24.09.20072643,5226,1327,56
01.10.20072427,4519,6821,85
08.10.20072747,6725,4226,49
15.10.20071627,2512,8513,34
22.10.20072907,1725,3927,41
29.10.20072796,3627,6429,37
05.11.20073122,9227,529,35
12.11.20072783,3825,2526,04
19.11.20073518,3630,131,12
26.11.20072861,2725,0124,46
03.12.20073297,1427,4927,3
10.12.20073425,0530,931,43
17.12.20073008,4226,1226,3
24.12.20071881,7315,815,53
średnia273624,3825,5

W czasie emisji "Szymon Majewski Show" (poniedziałki 21.30 -22.30) TVN była stacją drugiego wyboru. Najwięcej widzów (2,77 mln)przyciągał wtedy Polsat, który nadawał filmy w cyklu "Megahit". Natrzecim miejscu znalazła się Dwójka ("Panorama" i "Brzydula Betty";2,13 mln), a czwarta - Jedynka ("Teatr Telewizji" i "Forum"; 1,22mln). TVN zajęła drugie miejsce także wśród widzów z wieku od 16 do49 lat, również ustępując Polsatowi.



Wszyscy4+
PasmoStacjarat#shr%
21:30 - 22:30TVP11218,7410,71
21:30 - 22:30TVP22128,3718,7
21:30 - 22:30Polsat2768,5224,33
Szymon MajewskiShowTVN273624,38




16-49
PasmoStacjarat#shr%
21:30 - 22:30TVP1388,666,84
21:30 - 22:30TVP2956,0616,83
21:30 - 22:30Polsat1758,9230,96
Szymon MajewskiShowTVN1431,3925,5

Dane TNS OBOP pokazują, że show Szymona Majewskiego oglądałygłówne kobiety. Większość widzów programu pochodziła z miast, byław wieku od 34 do 64 lat i miała wykształcenie średnie bądźzawodowe.



Adh%
PłećKobiety 4+61,31

Mężczyźni 4+38,69
M-sce zamieszkaniaWieś24,82

Miasta do 100.00035,79

Miasta >100.00039,39
WiekDzieci 4-154,81

Wiek 16-2410,93

Wiek 25-3415,88

Wiek 35-4416,26

Wiek 45-5419,56

Wiek 55-6419,67

Wiek 65+12,89
WykształcenieWykszt. podstawowe17,06

Wykszt. zawodowe22,13

Wykszt. średnie39,59

Wykszt. wyższe20,88

Wykszt. nie uczy się0,34

Na reklamach emitowanych przy programie TVN zarobiła w sumie27,3 mln zł, czyli o 10,1 mln zł więcej niż przy krótszej o jedenodcinek, emitowanej zeszłej jesieni, trzeciej serii programu (danecennikowe, bez rabatów).

Kolejna, szósta już edycja "Szymon Majewski Show" pojawi się wTVN wiosną przyszłego roku.

Dołącz do dyskusji: "Szymon Majewski Show": wyższa widownia i wpływy z reklam

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl