"Szkoła Bezpiecznego Słońca" Headlines
Program telewizyjny składał się z dwóch odcinków, w których wystąpili eksperci: dermatolodzy, pediatra i farmaceuta. Podczas studyjnej dyskusji zaprezentowano także felietony ukazujące ewentualne zagrożenia spowodowane niewłaściwym korzystaniem z kąpieli słonecznych. Materiały filmowe zrealizowano w Ośrodku Aerologii Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej, Centrum Onkologii, Centrum Zdrowia Dziecka, Państwowym Zakładzie Higieny.
Program edukacyjny w szkołach został zrealizowany w 108 szkołach w 9 największych miastach Polski: Gdańsku, Lublinie, Łodzi, Katowicach, Krakowie, Poznaniu, Szczecinie, Warszawie i Wrocławiu. W jego realizację zaangażowano pedagogów i metodyków nauczania, którzy mieli znaczący udział w przygotowaniu merytorycznych materiałów edukacyjnych dla dzieci i konspektów dla nauczycieli.
"Realizacja kampanii była dla nas niezwykłym doświadczeniem, zwłaszcza program w szkołach i współpraca z nauczycielami, którzy przyjęli naszą kampanię bardzo entuzjastycznie i z dużym zainteresowaniem. Akcję na taką skalę przeprowadziliśmy w szkołach po raz pierwszy i z niecierpliwością czekaliśmy na efekty, które były naprawdę zaskakujące. Nasza kampania okazała się bardzo skuteczna jeżeli chodzi o budowanie świadomości, po pierwsze: niebezpieczeństwa związanego z opalaniem i po drugie: potrzeby właściwej i skutecznej ochrony przed UVA i UVB. Utwierdziliśmy się w przekonaniu, że szkoły potrzebują takiej formy współpracy i stanowią ogromny potencjał na przyszłość" - mówi Ewa Woźnicka Account Manager z Headlines.
Inne
Dołącz do dyskusji: "Szkoła Bezpiecznego Słońca" Headlines