Syropy Paola na każdą okazję (wideo)
Ruszyła nowa kampania reklamowa syropów owocowych Paola, Za jej przygotowanie odpowiadają Hand Made i Havas Media.
Nowy spot pokazuje, co można przygotować, wykorzystując produkty Paoli - domowe naleśniki z syropem malinowym, rozgrzewającą herbatę z dodatkiem syropu czy orzeźwiającą lemoniadę. Reklama kończy się hasłem "owocują przyjemnością".
Spot będzie emitowany w największych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych.
Obok kampanii reklamowej w telewizji, Paola wystartowała z nową platformą komunikacyjną w internecie. Na niej można znaleźć przepisy na rozgrzewające napoje, słodkie przekąski czy desery z użyciem syropów marki, a także informacje o firmie i asortymencie.
Paola zmieniła także logotyp i wygląd opakowań. Teraz logotyp ma kształt serca, które podkreśla jej charakter. Tradycyjną dotąd etykietę, kojarzoną z wizerunkiem babci, zastąpiono nowoczesnym projektem z wyeksponowanymi owocami i charakterystycznymi nazwy smaków, jak „słoneczna malina”, czy „zmysłowa wiśnia”. Firma wprowadziła przy okazji tych zmian dwa nowe smaki syropów - czerwonej i czarnej porzeczki.
Za kreację kampanii odpowiada Hand Made, za planowanie i zakup mediów Havas Media.
Dołącz do dyskusji: Syropy Paola na każdą okazję (wideo)