„Surowi rodzice” TVN w nowym paśmie wygrywają z konkurencją
Reality-show „Surowi rodzice” po trzech pierwszych odcinkach trzeciej serii ogląda 1,34 mln widzów. Produkcja ma o 230 tys. widzów więcej niż pokazywana rok temu w tym paśmie „Perfekcyjna pani domu”. TVN w czasie emisji formatu jest liderem rynku.
„Surowi rodzice 3” nadawani są na antenie TVN począwszy od 3 marca br. w poniedziałki o godz. 22.30. Średnia oglądalność trzech pierwszych odcinków reality-show wyniosła 1,34 mln widzów. Przełożyło się to na 15,22 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 17,02 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
W porównaniu z pokazywaną rok temu drugą serią reality-show TVN straciło 880 tys. widzów, ale wzrosły jego udziały w rynku. Wówczas trzy pierwsze odcinki „Surowych rodziców” oglądało 2,22 mln widzów, co przełożyło się odpowiednio na 12,73 proc. oraz 15,10 proc. udziału. Należy jednak podkreślić, iż wtedy program pokazywany był w innym paśmie antenowym - w niedziele o godz. 20.00 (więcej na ten temat).
„Surowi rodzice” mają jednak o 230 tys. widzów więcej, niż nadawany rok wcześniej w tym samym paśmie reality-show „Perfekcyjna pani domu”. Stacja TVN w czasie jego emisji gromadziła bowiem średnio 1,11 mln widzów, zaś jej udział wynosił wtedy odpowiednio 11,78 proc. i 12,78 proc. (dowiedz się więcej).
TVN w paśmie emisji formatu jest liderem w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce zajmuje Polsat, pokazujący filmy fabularne, co przekłada się na 14,74 proc. udziału. Trzecia jest TVP2 („Tomasz Lis na żywo”, Krew z krwi” i widowisko „Polskie Nagrody Filmowe Orły 2014”; 10,48 proc.), a najsłabiej wśród tzw. „wielkiej czwórki” wypada TVP1 (Homeland” i filmy fabularne; tylko 3,14 proc.).
Wśród widzów w grupie komercyjnej TVN przegrywa z Polsatem.
Oglądalność „Surowych rodziców 3” na tle konkurencji
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVN - Surowi rodzice 3 | 1 337 354 | 15,22% | 17,02% |
Polsat | 1 295 794 | 14,74% | 19,29% |
TVP2 | 921 387 | 10,48% | 6,30% |
TVP1 | 276 141 | 3,14% | 2,58% |
W każdym odcinku programu „Surowi rodzice” widzowie mogą zobaczyć jak dwóch sprawiających kłopoty swoim rodzicom nastolatków wysyłanych jest na tydzień do innych, bardziej „surowych” rodziców. Mają oni za zadanie spróbować poprawić zachowanie bohaterów. Reality-show oparty jest na brytyjskim formacie “The World's Strictest Parents”.
Dołącz do dyskusji: „Surowi rodzice” TVN w nowym paśmie wygrywają z konkurencją