436 tys. widzów „Superwizjera” w TVN
Jesienne premierowe odcinki „Superwizjera” w TVN oglądało średnio 436 tys. widzów. Magazyn dał TVN pozycję lidera rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 2,76 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Premierowe odcinki jesiennego sezonu „Superwizjera” na antenie TVN oglądać można było we wtorki o godz. 23.30 (a następnie o 22.45), w okresie od 7 września do 14 grudnia br. Średnia widownia programu wyniosła 436 tys. osób, co przełożyło się na 8,80 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,98 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,30 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą popularnością cieszył się odcinek cyklu z 14 grudnia br. Przyciągnął uwagę 777 tys. osób.
Podczas nadawania „Superwizjera” TVN zajął pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym wśród swoich głównych konkurentów. Wiceliderem w tym czasie był Polsat, który miał 4,93 proc. Trzecie miejsce należało do TVP1 (4,10 proc.), a czwarte - do TVP2 (3,88 proc.).
Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN był liderem.
Wpływy z reklam wokół premierowych odcinków „Superwizjera” wyniosły 2,76 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Jolanta Konopka po 20 latach odchodzi z TVN
Jak już informowaliśmy po ponad 20 latach pracy w roli prezenterki Jolanta Konopka pożegnała się z widzami TVN. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl nowym prowadzącym „Superwizjera” zostanie Jarosław Jabrzyk, dotychczasowy szef programu i jego producent.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 7,49 proc.
Dołącz do dyskusji: 436 tys. widzów „Superwizjera” w TVN
Tak też wolność gwarantowały późniejsze państwa zaborcze. Uuuuh wolności broniły u nas zaciekle, u siebie pilnując porzadku. Historia się powtarza.