Sukces otwartych szkoleń mediowych - OMD School
Pod koniec listopada dla absolwentów OMD SCHOOL 1 firma rozpoczyna nowy cykl szkoleń - OMD SCHOOL2. Zasadniczym celem tej części będzie poznanie wszystkich elementów procesu budowy strategii komunikacji w mediach na podstawie wyznaczonego briefu.
- Mijają trzy lata od rozpoczęcia funkcjonowania otwartych szkoleń organizowanych przez dom mediowy OMD Poland. Powołaliśmy do życia strukturę szkoleniową OMD School specjalizująca się w organizacji szkoleń mediowych z planowania i realizacji kampanii reklamowych w mediach. Od samego początku szkolenia są organizowane z myślą o pracownikach działów marketingu, działów strategii agencji reklamowych i biur sprzedaży mediów. Dla tych, którzy nigdy nie mieli do czynienia z mediami oraz dla tych, którzy już wiedzą co to jest GRP i chcą ugruntować posiadaną wiedzę, aby stosować ją w budowaniu strategii mediowych.
Jesteśmy pewni, że robimy to dobrze. Potwierdzają to ankiety jakie przeprowadzamy wśród uczestników. Do tej pory w OMD SCHOOL1 uczestniczyło ponad 400 osób. Wśród firm, które skorzystały z naszych szkoleń są Klienci OMD, media, agencje reklamowe i firmy obsługiwane przez inne domy mediowe np.: Storck, Peugeot, Reemtsma, Kompania Piwowarska, Hewlett Packard, Nationale Nederlanden, Hortex, Heinz, At Media, Corporate Profiles DDB, PKO BP, Agros, YDP, Opus B, Scan Holiday, UDV, Vogel, Compaq, Ovita Nutricia, Hestia, Tchibo, Edipresse, Biuro Reklamy TVP, Polkomtel S.A., AMS, PTC ERA GSM, Lubella, Polityka, ITI, Nestle, Coty, USPharmacia, Burda, Rapp Collins, TBWA Warszawa, SuperExpress, Nestle, Nokia, Coty, Radio ZET, Walmark, Grupa BRE, Pfizer,
W roku 2003 zorganizowaliśmy 5 sesji OMD SCHOOL1, przeszkoliliśmy ponad 100 osób. Często zdarza się, że na uczestnictwo czeka się w kolejce, rezerwacje są robione na kilka miesięcy na przód. Ograniczona liczba miejsc na każdej z sesji wynika przed wszystkim z konieczności zapewnienia pełnego komfortu. Wielkiemu wysiłkowi intelektualnemu towarzyszą wspaniałe zabawy organizowane zawsze w charakterze sielskiej anielskiej podkreślającej walory wsi polskiej - informuje nadawca.
W planach na rok 2004 jest rozwój szkoleń OMD SCHOOL2 i specjalnego szkolenia tematycznego.
Dołącz do dyskusji: Sukces otwartych szkoleń mediowych - OMD School