SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sukces Euro RSCG

Euro RSCG otrzymało tytuł 'Advertising Network Of The Year' Campaign, prestiżowego brytyjskiego magazynu branży reklamowej.

Magazyn nazywany reklamową „biblią” każdego roku przyznaje nagrody: advertising agency of the year - w tym roku nagrodę otrzymała agencja Fallon, advertiser of the year - w tym roku najlepszym reklamodawcą jest: Marks and Spencer oraz advertising network of the year – Euro RSCG.

„Jeszcze rok temu stawiano sobie poważne pytania o przyszłość sieci Euro rozważając rozbicie lub sprzedaż firmy” jednak jak twierdzi magazyn Campaign przełom nastąpił w momencie przyjścia do firmy Davida Jonesa który: „Przez rok działalności jako chief executive zmienił firmę z kilku biur zjednoczonych tylko niemodną nazwą w przerażającą maszynę do wygrywania konkursów biznesowych, która naprawdę funkcjonuje teraz tak, jakby przeszczepiono jej całe DNA, a nie tylko wstrzyknięto silną dawkę adrenaliny” – podsumowuje przyznaje nagrody Campaign.

Magazyn Campaign jest brytyjskim tygodnikiem zajmującym się komunikacją w biznesie. Znajdują się w nim informacje, nowości, komentarze i analizy dotyczące branży reklamowej. Od 2004 roku magazyn dostępne jest e-wydanie gazety na stronie http://www.brandrepublic.com/.

Dołącz do dyskusji: Sukces Euro RSCG

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl