Sukces akcji "Help - dla życia bez tytoniu"
Kampania antytytoniowa "HELP - dla życia bez tytoniu" otrzymała European Exellence Award 2007.
Projekt HELP, zainicjowany w 2005 r. przez Komisję Europejską, zdobył najwyższe wyróżnienie w kategorii "Consumer Health", stając się tym samym najwybitniejszą i najbardziej profesjonalną kampanią zdrowotną minionego roku w Europie. Do konkursu zostało zgłoszonych ponad 600 projektów w 5 głównych kategoriach.
- Akcja zawdzięcza swój sukces m.in. swobodzie, jaką mają działające w 27 państwach firmy prowadzące "HELP - dla życia bez tytoniu". Ogólny zarys kampanii jest wypełniany treścią w danym kraju, zależnie od jego kultury i lokalnych uwarunkowań.- tłumaczy Anna Garwolińska, prezes Glaubicz Garwolińska Consultants.
Kampania "HELP - dla życia bez tytoniu" prowadzona jest we
wszystkich krajach członkowskich Unii Europejskiej. Skierowana do
młodzieży oraz osób dorosłych w wieku 15-30 lat ma na celu
zapobieganie paleniu, pomoc w rzucaniu palenia oraz informowanie o
zagrożeniach wynikających z biernego palenia.
European Excellence Awards powstały z myślą o wyróżnieniu
szczególnych osiągnięć w dziedzinie komunikacji i public relations
w skali europejskiej. Przyznawane są pod patronatem "Communication
Director Magazine" przez jury złożone z międzynarodowych
ekspertów.
Dołącz do dyskusji: Sukces akcji "Help - dla życia bez tytoniu"