Sukces akcji "Help - dla życia bez tytoniu"
Kampania antytytoniowa "HELP - dla życia bez tytoniu" otrzymałaEuropean Exellence Award 2007.
Projekt HELP, zainicjowany w 2005 r. przez Komisję Europejską,zdobył najwyższe wyróżnienie w kategorii "Consumer Health", stającsię tym samym najwybitniejszą i najbardziej profesjonalną kampaniązdrowotną minionego roku w Europie. Do konkursu zostało zgłoszonychponad 600 projektów w 5 głównych kategoriach.
- Akcja zawdzięcza swój sukces m.in. swobodzie, jaką majądziałające w 27 państwach firmy prowadzące "HELP - dla życia beztytoniu". Ogólny zarys kampanii jest wypełniany treścią w danymkraju, zależnie od jego kultury i lokalnych uwarunkowań.- tłumaczyAnna Garwolińska, prezes Glaubicz Garwolińska Consultants.
Kampania "HELP - dla życia bez tytoniu" prowadzona jest wewszystkich krajach członkowskich Unii Europejskiej. Skierowana domłodzieży oraz osób dorosłych w wieku 15-30 lat ma na celuzapobieganie paleniu, pomoc w rzucaniu palenia oraz informowanie ozagrożeniach wynikających z biernego palenia.
European Excellence Awards powstały z myślą o wyróżnieniuszczególnych osiągnięć w dziedzinie komunikacji i public relationsw skali europejskiej. Przyznawane są pod patronatem "CommunicationDirector Magazine" przez jury złożone z międzynarodowychekspertów.
Dołącz do dyskusji: Sukces akcji "Help - dla życia bez tytoniu"