Sukces agencji Locomotiva
Grupa Żywiec S.A. rozstrzygnęła przetarg na kompleksową obsługę marketingową marki Strong.
W przetargu brało udział 5 agencji reklamowych:Doug Faber Family, Idea & Media, Scholz & Friends, Wunderman Y&R i Locomotiva.
Do drugiego etapu zostały wybane 2 agencje – obsługujący do tej pory markę STRONG Young & Rubicam/Wunderman oraz Locomotiva.
Przetarg wygrała agencja Locomotiva.
- Ta wygrana to ogromna satysfakcja i nagroda za traktowanie pracy w reklamie jako przygody intelektualnej. Przystępując do pracy nad Strongiem zdecydowałem o zastosowaniu metodologii używanej podczas rozwiązywania case’ów naukowych.Pewnie dlatego w rezultacie doszliśmy do oryginalnych wniosków, które pozwoliły na przygotowanie niebanalnych propozycji docenionych przez Klienta.Takie podejście jest w nowej Locomotivie obowiązującym na co dzień - powiedział Ewaryst Fedorowicz, dyrektor Generalny Locomotivy.
Budżet marketingowy marki Strong na rok 2006 jest zbliżony do tegorocznego.
Dołącz do dyskusji: Sukces agencji Locomotiva