Stacja Mercedes - w Warszawie otwarto pawilon marketingowy Mercedes-Benz
Mercedes-Benz uruchomił na warszawskim Powiślu letni pawilon marketingowy o nazwie Stacja Mercedes. To jeden z elementów nowej strategii firmy w zakresie marketingu i sprzedaży.
Warszawa i Hamburg to jedyne miasta, w których Mercedes-Benz pilotażowo wdraża swoją nową globalną strategię marketingowo-sprzedażową (na lata 2013-2020). Przy czym w Niemczech projekt jest dopiero przygotowywany, natomiast na warszawskim Powiślu działa od 20 lipca.
Stacja Mercedes została otwarta na rogu ul. Kruczkowskiego i al. 3 Maja. Jest to pawilon powierzchni ponad 200 metrów kwadratowych, w którym prezentowane są m.in. kompaktowe modele Mercedes Klasy A i CLA. W sąsiadującej kawiarni ze 150-metrowym tarasem znajdują się kącik dla dzieci oraz przestrzeń wystawowa przeznaczona na wykłady, wernisaże i koncerty otwarte dla wszystkich gości. Część ekspozycji poświęcono mobilności na dwóch kółkach - na miejscu zapewniony jest bezpłatny serwis, można także poćwiczyć jazdę na symulatorze i przetestować elektryczny rower. W każdym dniu tygodnia organizowane są różne wydarzenia: spotkania fanów Klasy G i miłośników zabytkowej motoryzacji, seanse kina samochodowego oraz warsztaty z zakresu designu i architektury.
- Nasza koncepcja polega na wyjściu do klientów i spotykaniu się z nimi w ich naturalnym otoczeniu. Jak się okazuje to świetnie działa: w ciągu 10 pierwszych dni działalności Stację odwiedziło ponad 3 tys. gości - cieszy się Niels Kowollik, prezes Mercedes-Benz Polska. - W tym czasie odbyło się ponad 80 jazd testowych różnymi modelami Mercedesa, co stanowi 30 proc. więcej niż w analogicznym okresie w firmowym salonie Mercedes-Benz w Warszawie - dodaje.
Nowa strategia marketingowo-sprzedażowa Mercedes-Benz, której efektem jest otwarcie Stacji Mercedes, zakłada również działanie specjalnie wyszkolonych doradców, którzy wykorzystując mobilny internet, służą informacją i pomagają potencjalnym klientom konfigurować pojazdy oraz umawiać jazdy testowe. Pierwsi tacy pracownicy są już do dyspozycji klientów w warszawskim pawilonie, a mobilny asystent sprzedaży to nowy profil zawodowy w firmie.
Stacja Warszawa będzie działać do połowy października. Koncepcję i program pawilonu Mercedes-Benz Warszawa przygotował wspólnie z Fundacją Bęc Zmiana, Grupą Warszawa oraz warszawską pracownią projektową WWAA.
Dołącz do dyskusji: Stacja Mercedes - w Warszawie otwarto pawilon marketingowy Mercedes-Benz