Sprzedaż pism wnętrzarskich w I półroczu 2014, liderem „Moje Mieszkanie”
W I półroczu br. na pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród pism wnętrzarskich awansowało „Moje Mieszkanie”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł magazyn „Dom & Wnętrze”, z kolei najwięcej straciły „Cztery Kąty”.
Średnia sprzedaż ogółem „Mojego Mieszkania” (Murator) w I półroczu 2014 roku wyniosła 59 912 egz. W porównaniu do I półrocza 2013 roku zwiększyła się ona o 14,36 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W analogicznym okresie ub.r. magazyn ten zajmował miejsce drugie.
>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Z kolei na drugie miejsce spadły „Cztery Kąty” (Agora), których średnia sprzedaż ogółem zmniejszyła się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 15,69 proc. do 57 790 egz.
Ostatnią pozycję podium zajął wydawany przez Muratora miesięcznik „M jak Mieszkanie”, którego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 42 370 egz., po spadku o 0,17 proc.
Z kolei najwięcej zyskało pismo „Dom & Wnętrze” (Agora), które w rankingu zajęło ostatnie miejsce. Jego średni wynik w I półroczu br. zwiększył się bowiem o 23 proc. do 9 371 egz.
ZKDP | I półrocze | |||||
Wirtualnemedia.pl | 2014 | 2013 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Moje Mieszkanie | 97 571 | 60 434 | 59 912 | 92 533 | 52 390 | 52 388 |
Cztery Kąty | 102 217 | 58 187 | 57 790 | 123 502 | 68 606 | 68 547 |
M jak Mieszkanie | 91 980 | 42 457 | 42 370 | 94 672 | 42 485 | 42 444 |
Weranda | 43 311 | 25 474 | 25 474 | 43 000 | 27 994 | 27 994 |
Dobre Wnętrze | 36 743 | 16 124 | 13 621 | 37 082 | 16 743 | 14 668 |
Dom & Wnętrze | 32 500 | 12 636 | 9 371 | 30 167 | 15 091 | 7 619 |
W czerwcu 2014 roku średnia sprzedaż ogółem liderującego „Mojego Mieszkanie” (który wcześniej był drugi) w porównaniu do czerwca 2013 roku zwiększyła się o 21,56 proc. do 58 463 egz. - najbardziej w rankingu. Na drugie miejsce spadły „Cztery Kąty” (51 961 egz.; spadek o 30,99 proc. - największy w zestawieniu), a trzecia lokata należała do „M jak Mieszkania” (37 641 egz.; - 10,85 proc.).
ZKDP | czerwiec | |||||
Wirtualnemedia.pl | 2014 | 2013 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Moje Mieszkanie | 102 339 | 58 463 | 58 463 | 92 400 | 48 092 | 48 092 |
Cztery Kąty | 103 000 | 52 361 | 51 961 | 130 000 | 75 355 | 75 299 |
M jak Mieszkanie | 92 000 | 37 726 | 37 641 | 93 000 | 42 257 | 42 224 |
Weranda | 43 000 | 26 068 | 26 068 | 43 200 | 27 970 | 27 970 |
Dobre Wnętrze | 36 905 | 15 236 | 13 139 | 37 440 | 15 216 | 13 103 |
Dom & Wnętrze | 28 500 | 10 933 | 7 428 | 28 000 | 14 693 | 7 163 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Sprzedaż pism wnętrzarskich w I półroczu 2014, liderem „Moje Mieszkanie”