Sprzedaż PC Format w dół o 36 proc.
Bez zmian na rynku prasy komputerowej i magazynów poświęconych gromkomputerowym. Na pozycji numer jeden utrzymał się PC Format, któryjak wszystkie tytuły z tego segmentu zanotował spadek sprzedaży.
PC Format (Wydawnictwo Bauer) miał w lipcu 2009sprzedaż ogółem na poziomie 91 504 egz. (143 292 egz. wanalogicznym okresie 2008 roku) - wynika z danych ZKDP opracowanychprzez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu uplasował się 'CD Action'(Wydawnictwo Bauer) - 82 825 sprzedanych egz. (w dół o 15 proc.).Na podium znalazł się też magazyn 'Komputer Świat'(dwutygodnik - Axel Springer Polska) - 57 821 egz. (spadek o 26proc.).
lipiec | ||
2009 | 2008 | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
PC Format | 91 504 | 143 292 |
CD Action | 82 825 | 97 255 |
Komputer Świat(dwutygodnik) | 57 821 | 77 049 |
PC World | 44 392 | 50 622 |
Next MagazynKomputerowy | 44 062 | 52 053 |
Chip | 38 310 | 49 937 |
Play | 19 558 | 30 428 |
2009 | ||
lipiec | czerwiec | |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
PCFormat | 91 504 | 100 112 |
CDAction | 82 825 | 89 189 |
Komputer Świat (dwutygodnik) | 57 821 | 54 828 |
PCWorld | 44 392 | 46 168 |
NextMagazyn Komputerowy | 44 062 | 32 091 |
Chip | 38 310 | 45 286 |
Play | 19 558 | 16 395 |
Wyniki sprzedaży prasy
Dołącz do dyskusji: Sprzedaż PC Format w dół o 36 proc.