Sprzedaż „Claudii” po relaunchu wyższa o 4,5 proc.
Sprzedaż majowego numeru miesięcznika „Claudia” (G+J Polska), który przeszedł relaunch, wyniosła 352 178 tys. egz. - wynika z danych własnych wydawcy.
Wynik ten jest tylko o 4,5 proc. wyższy od rozpowszechniania płatnego razem majowego wydania „Claudii” z ub.r., które – wg danych ZKDP – wyniosło 336 999 egz.
Większy wzrost sprzedaży, wynoszący 22,9 proc., zanotowała wersja bez gadżetu majowego wydania „Claudii” z tego rok. Sprzedała się ona - według danych wydawcy - w nakładzie 325 931 egz., podczas gdy mutacja pusta majowego wydania z 2009 roku rozeszła się - wg tych samych danych - w liczbie 265 309 egz.
Majowa „Claudia” z tego roku obecna była na rynku w dwóch mutacjach, podczas gdy majowa z 2009 roku ukazała się aż w czterech, w tym z trzech z dodatkami. Właśnie na zwiększenie nakładu mutacji pustej „Claudii” wydawnictwo postawiło zgodnie z nową strategią polegającą na ograniczaniu wersji z dodatkami wspierającymi sprzedaż magazynów.
Wydawca jest zadowolony z wyniku sprzedaży pierwszego numeru magazynu po relaunchu. W jego ramach „Claudia” stała się bardziej luksusowa. Tytuł ma zmodyfikowaną zawartość i odświeżoną szatę graficzną.
Dołącz do dyskusji: Sprzedaż „Claudii” po relaunchu wyższa o 4,5 proc.
Jeżeli pozostała treść gazety jest równie zrozumiała to gratuluję sukcesu.