SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sphinx reklamuje menu „dla głodnych wrażeń” (wideo)

Rusza kampania reklamowa nowego menu w restauracjach Sphinx. Akcję pod hasłem „Dla głodnych wrażeń” przygotowały agencja STGR i dom mediowy MediaOn.

Startująca właśnie kampania restauracji Sphinx reklamuje nowości w ich ofercie, przede wszystkim menu śniadaniowe, lunchowe i dla dzieci oraz zmienione menu główne. Akcja pod hasłem „Dla głodnych wrażeń” podkreśla, że wszystkie nowe zestawy są specjalnie skomponowane, podawane z napojem i w czasie krótszym niż standardowo oraz dostępne w atrakcyjnych cenach.


Działania reklamowe obejmują telewizję (TVP, TVN, TVN24, TVN Style, TVN Meteo, TVN7, Polsat, Polsat Sport, TV4, kanały z pakietu At Media, Discovery, Animal Planet), internet (nasza-klasa.pl, gadu-gadu.pl, onet.pl, interia.pl, o2.pl, wp.pl, google.pl) oraz same restauracje Sphinx (materiały POS).

Kreację kampanii przygotowała agencja STGR, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaOn, a obsługą public relations zajmuje się agencja Practum Consulting.

Dołącz do dyskusji: Sphinx reklamuje menu „dla głodnych wrażeń” (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Janek
Brawo Media On!!!
odpowiedź
User
ktosek
i scierwa tak beda przychodzic na shorme a nie na lepsze dania pozdrawiam
odpowiedź