Sony Music Entertainment Poland stawia na polską muzykę. Rzepnicka-Wyglądała i Sylwin z nowymi funkcjami, odchodzi Gajewska
Polski oddział Sony Music Entertainment, kierowany przez Macieja Kutaka wprowadził nową strukturę. Wiąże się to z nowymi planami rozwoju spółki.
Firma stawia na rozwój repertuaru polskiego, jednocześnie planuje dalsze wzmocnienie swoich działań w Europie Wschodniej (obecnie odpowiada za Czechy, Słowację i Węgry). W związku wprowadzono w niej zmiany personalne.
Stanowisko strategy & business development directora objęła Magdalena Rzepnicka-Wyglądała. Odpowiada za kompleksowe zarządzanie strategią, planowaniem i działaniami marketingowymi wokół polskich premier muzycznych.
Paulina Sylwin zwiększa swoje zaangażowanie w rozwój na rynkach Europy Wschodniej, jednocześnie pozostaje odpowiedzialna za marketing repertuaru zagranicznego jako international marketing director.
Sony Music prowadzi też rekrutację na stanowisko A&R and artist management directora. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za planowanie strategii rozwoju artystów z portfolio managementowego Sony Music, booking koncertowy, zarządzanie wizerunkiem oraz budowanie repertuaru.
Do zespołu zarządzającego Sony Music należą również Marcin Russek - A&R director, Zuzanna Cieszkowska - commercial director oraz Katarzyna Szybowska -finance director. Szybowska i Cieszkowska również poszerzają swoje obowiązki o rynki poza Polską.
Ze spółką rozstała się Joanna Gajewska, które pełniła funkcję local marketing & artist management directora.
Dołącz do dyskusji: Sony Music Entertainment Poland stawia na polską muzykę. Rzepnicka-Wyglądała i Sylwin z nowymi funkcjami, odchodzi Gajewska