SoDA klientem Good Division
Do grona klientów Good Division dołączyła organizacja SoDA (Software Development Association Poland), zrzeszająca pracodawców z branży IT.
W ramach stałej obsługi, agencja wesprze organizację w działaniach public relations, public advocacy, komunikacji digital oraz przygotowaniu koncepcji wirtualnych eventów.
Ze strony agencji za realizację działań dla klienta odpowiada Jolanta Piela (strategia) i Justyna Śnieżek (komunikacja).
- Zdecydowaliśmy się na współpracę z agencją wizerunkową w kluczowym dla nas momencie. Rośniemy w siłę, a do SoDA dołączają kolejne organizacje - w tym te duże, prężnie działające na wielu rynkach, jak np. Microsoft, ale też mniejsze software house’y. Wierzymy, że dzięki ekspertom z Good Division zwiększymy widoczność wszystkich firm członkowskich i wspólnie zadbamy o ich wizerunek. Naszym celem jest również wypromowanie najlepszych praktyk oraz profesjonalistów z polskiej branży IT - mówi Łukasz Czajkowski, head of growth w SoDA.
SoDA powstała w 2018 roku. Obecnie Organizacja zrzesza ponad 100 firm o kapitale polskim i zagranicznym działających na terenie całego kraju. Misją SoDA jest integracja polskiej branży IT, reprezentacja i działanie na rzecz jej rozwoju oraz promocja Polski jako wiodącego rynku IT na arenie światowej.
Good Division zostało wybrane do obsługi w wyniku wygranego przetargu.
Dołącz do dyskusji: SoDA klientem Good Division