Soczewki Crizal reklamowane jako lepsze od zwykłych (wideo)
Rozpoczęła się telewizyjno-internetowa kampania reklamowa soczewek okularowych Crizal (produkowanych przez firmę Essilor). Za realizację akcji odpowiada dom mediowy Havas Media.

Kampania soczewek Crizal jest oparta na ukazaniu ich przewag w porównaniu ze zwykłymi soczewkami. Podkreśla przy tym, że promowane produkty zapewniają najbardziej przejrzysty obraz w różnego rodzaju trudnych warunkach, a ponadto wielokrotnie skuteczniej chronią przed szkodliwymi promieniami UV.
Reklamy informują też o promocji, w ramach której przy zakupie pary soczewek Crizal otrzymuje się gratis inną parę soczewek firmy Essilor.
Akcja reklamowa jest prowadzona od 6 kwietnia w telewizji oraz internecie.
Zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy Havas Media.
Dołącz do dyskusji: Soczewki Crizal reklamowane jako lepsze od zwykłych (wideo)