Słodka kobieca tajemnica reklamuje Winiary Pomysł na… Panna Cotta (wideo)
W telewizji rozpoczęła się kampania reklamująca deser Winiary Pomysł na… Panna Cotta z sosem truskawkowym. Akcję na zlecenie Nestlé Polska przygotowały firmy Publicis i MEC.
W kampanii deseru Winiary Pomysł na… Panna Cotta z sosem truskawkowym wykorzystywany jest spot, w którym przyjaciółki zachwycają się wyśmienitym deserem przygotowywanym przez jedną z nich. Okazuje się, że słodka tajemnica tkwi w promowanym produkcie. Reklama zwraca uwagę na wspaniały smak, łatwość przygotowania i atrakcyjny wygląd wszystkich deserów Winiary Pomysł na…: Panna Cotta z sosem truskawkowym, Creme Caramel z sosem karmelowym i Tiramisu z sosem o smaku amaretto.
Akcja reklamowa od 16 stycznia obejmuje ogólnopolskie i tematyczne kanały telewizyjne. Kreację kampanii przygotowała agencja Publicis, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.
Dołącz do dyskusji: Słodka kobieca tajemnica reklamuje Winiary Pomysł na… Panna Cotta (wideo)
To ja wolę deser wg mojej babci - owoce do śmietanki, trochę miodu, np. cynamon i mniam!
macha ręką i mowi cho no tu... do sklepu