Siła detali jak w orkiestrze reklamuje nowe Volvo V40 R-Design (wideo)
W nowym spocie Volvo reklamującym model V40 R-Design dyrygentka Marie Rosenmir przekonuje, że w dobrym samochodzie, tak jak w zgranej orkiestrze wiele dopracowanych elementów składa się na harmonijną całość.
Trwająca 1,5 minuty reklama skupia się na szczegółach, które świadczą o wyjątkowości nowego modelu Volvo. Kamera pokazuje zbliżenia dopracowanych felg, dźwigni zmiany biegów czy zegarów na desce rozdzielczej.
Przewodnikiem widza w tym wysmakowanym świecie jest dyrygentka Marie Rosenmir, która opowiada o tym jak ważny jest detal - zarówno w motoryzacji, jak i muzyce. Samochód jest bowiem jak orkiestra - składa się z wielu elementów, które dopiero jako całość pozwalają docenić walory granego utworu lub... komfort i przyjemność jazdy za kierownicą.
- Volvo V40 jest pełen świetnie zaprojektowanych detali, które widziane oddzielnie mogą nie robić tak wielkiego wrażenia - podkreśla w komentarzu Andy Lockley, dyrektor kreacji w agencji Grey London, która przygotowała spot. - Jednak wszystkie te elementy złożone w całość tworzą unikalną konstrukcję auta, i jak w zgranej orkiestrze brzmią ze sobą doskonale. W tym wypadku zawód muzycznego dyrygenta i projektanta samochodów ma ze sobą naprawdę wiele wspólnego - zaznacza Lockley.
Spot zatytułowany „Life Is In the Details” nie jest pierwszą reklamą zrealizowaną przez Grey London dla Volvo, w której występuje kobieta. W 2014 r. agencja przygotowała spot promujący model XC60, w którym główną rolę zagrała dziewczyna uprawiająca surfing.
Dołącz do dyskusji: Siła detali jak w orkiestrze reklamuje nowe Volvo V40 R-Design (wideo)