Siemens mobile w Internecie
OS3 multimedia wygrała przetarg na obsługę Siemens mobile w Internecie
Branża Information and Communication Mobile (Siemens mobile) Siemansa Sp. z o.o. z działem telefonii komórkowej i stacjonarnej wybrała agencję OS3 multimedia do współpracy w zakresie usług na polu działań internetowych. Do zadań agencji należy kompleksowa opieka nad wizerunkiem firmy on line, budowanie skutecznych kanałów komunikacji z wykorzystaniem nowych mediów oraz wdrażanie nowoczesnych rozwiązań technologicznych.
Pierwszym etapem współpracy jest współtworzenie i współudział OS3 przy adaptacji i wdrażaniu na polski rynek serwisu internetowego www.siemens-mobile.pl Agencja prowadziła przy tym projekcie pełen zakres prac, począwszy od prac redakcyjnych i usługi consultingowych, poprzez prace graficzne związane nie tylko z adaptacją serwisu, ale również z wprowadzaniem do niego nowych, zaproponowanych elementów interaktywnych.
"Zależało nam na współpracy z ludźmi, którym będziemy mogli w pełni zaufać, którzy są ekspertami w swojej dziedzinie i będą potrafili zapewnić nam najwyższy poziom usług, zarówno od strony technologii, jak i kreacji. O powodzeniu wspólnych projektów Siemensa i OS3 decydują w dużym stopniu wiedza i doświadczenie agencji, jak również jej zaangażowanie i ciekawe pomysły na rozwój naszych działań. Ogromne znaczenie miał dla nas również fakt, że agencja dobrze zna realia i trendy panujące na polskim rynku internetowym. Bez tego nie byłoby możliwe tak spójne połączenie wytycznych z naszej strony z pomysłami zaproponowanymi przez OS3 multimedia." - powiedziała Dorota Piekut Specjalista ds. marketingu ICM MP Siemens Sp. z o.o. Zespół OS3 to grupa zgranych ludzi, z którymi pracuje się w miłej i partnerskiej atmosferze. Dobry kontakt pomiędzy klientem a agencją, jaki udało nam się uzyskać, niezmiernie ułatwia pracę - dodaje Dorota Piekut.
Poza serwisem internetowym agencja OS3 multimedia odpowiedzialna jest za tworzenie kampanii reklamowych w sieci oraz prezentacji multimedialnych. Pierwszą tego typu realizacją jest internetowa kampania telefonu Siemens CX65. Przygotowana kreacja prowadzi do gry reklamowej w piłkarzyki. Udział w meczu połączony został z konkursem, w którym co tydzień do wygrania jest telefon.
"Kompleksowa obsługa Siemensa w zakresie telefonii komórkowej i stacjonarnej pozwala nam na budowanie długofalowej i spójnej strategii rozwoju firmy w internecie. Dzięki jasno określonym celom i potrzebom klienta możemy sprawnie i skutecznie wprowadzać zaplanowane zmiany i ustalać kolejne etapy działania. Obecnie jesteśmy w trakcie prac nad kreacją, do drugiej już kampanii on-line. W najbliższej przyszłości planujemy również wdrożenie do serwisu nowych elementów interaktywnych." - powiedział Marcin Maj Client service Director OS3 multimedia.
==============
Nordea w TVN24
e-bankowość Nordea dla MSP w TVN24
Nordea Bank Polska promuje bankowość elektroniczną dla małych i średnich przedsiębiorstw w Biznes Folderze TVN 24. To kontynuacja kampanii reklamowej rachunku eFirma plus rozpoczętej w maju br.
- Zdecydowaliśmy się na prezentację pakietów eFirma i eFirma plus w formie infommercial, czyli reklamowego materiału filmowego o standardzie relacji reporterskiej - mówi Sławomir Ronkowski, dyrektor Departamentu Marketingu i Komunikacji Nordea Bank Polska. - Wybraliśmy TVN 24, ponieważ odbiorcą tej stacji jest jednolita grupa docelowa, której charakterystyka jest zbieżna z charakterystyką potencjalnych klientów eFirma i eFirma plus Nordea.
Koncepcja reklamy i tekst lektorski przygotowany został siłami Departamentu Marktingu i Komunikacji banku we współpracy z gdyńską agencją PR Actia Forum. Materiał filmowy do reklamy zrealizowano pod koniec czerwca br. w oddziałach Nordea w Gdyni, Gdańsku i Warszawie. W reklamie wystąpili: Paweł Bień, kierownik zespołu MSP w Departamencie Bankowości Detalicznej oraz Małgorzata Adamczyk, dyrektor Oddziału Internetowego Nordea Bank Polska. Trwający minutę spot można oglądać do końca lipca w pasmach rannym i późnowieczornym.
W przekazie reklamowym nacisk kładzie się na funkcjonalność rachunku i niskie koszty prowadzenia rachunków eFirma i eFirma plus. Ten ostatni pakiet, skierowany do małych i średnich przedsiębiorstw, w tym spółek z ograniczoną odpowiedzialnością, łączy zalety konta internetowego zapewniającego dostęp do rachunku z każdego miejsca na świecie przez 24 godziny na dobę, z funkcjonalnością systemu typu home banking umożliwiającego współdziałanie wielu osób przy uwierzytelnianiu transakcji. Pakiet eFirma plus uzupełnia dotychczasową ofertę Nordea Bank Polska dla firm. Od 2002 roku bank Nordea oferuje osobom prowadzącym indywidualną działalność gospodarczą oraz spółkom cywilnym, jawnym, partnerskim i komandytowym pakiet eFirma. Chętnie korzystają też z niego przedstawiciele wolnych zawodów.
Dołącz do dyskusji: Siemens mobile w Internecie