Wystartowała nowa agencja komunikacyjna SGM Communication
SGM Communication to butikowa agencja komunikacyjna, która powstała z inicjatywy Małgorzaty Sierpińskiej. Przy tworzeniu firmy zaprosiła do współpracy Sylwię Majcher-Stępień.
- Przez ostatnie lata działałam na własną rękę, prowadząc komunikację polskich spółek o międzynarodowym potencjale. Dotychczas współpracowałam z gronem osób specjalizujących się w tworzeniu kontentu, grafik, analiz, etc. I to pozostaje bez zmian. Natomiast wraz z rozwojem biznesu postanowiłam znaleźć osobę, która wraz ze mną byłaby w stanie realizować kolejne projekty. Zaprosiłam do współpracy Sylwię, z którą pracowałyśmy razem w H+K Strategies w latach 2011-2015 (obecnie Burson). Zależało mi na tym, żeby to był 'świeży' start, więc postanowiłam zacząć pod nową marką. W planach jest dalszy rozwój zespołu, ale wyłącznie o osoby z dużym doświadczeniem. Docelowo planujemy pozostać butikową agencją złożoną z ekspertów, którzy uzupełniają się kompetencyjnie - mówi dla Wirtualnemedia.pl Małgorzata Sierpińska, założycielka SGM Communication.
W obszarze naszych usług agencji są m.in. komunikacja korporacyjna i B2B, doradztwo strategiczne, relacje inwestorskie oraz komunikacja kryzysowa.
- Chcemy wspierać polskie spółki na rodzimym rynku i na rynkach zagranicznych, ale nie tylko. Z naszym doświadczeniem pracy dla międzynarodowych brandów mamy gotowość do współpracy z podmiotami różnej wielkości i o różnym rodowodzie - dodaje Sierpińska.
Małgorzata Sierpińska posiada ponad 20-letnie doświadczenie, zarówno w komunikacji międzynarodowych marek, jak i polskich firm z globalnym potencjałem. Specjalizuje się w branżach takich jak nowe technologie, FMCG i energetyka. Bliskie jest jej również środowisko startupów. Wśród największych osiągnięć zawodowych wymienia komunikację startu Amazon.pl i Amazon Prime Video w Polsce oraz koordynację komunikacji Huawei w regionie CEE. Jej praca została doceniona w branży PR nagrodami Złote Spinacze, Sabre Awards EMEA czy Digital Communications Award.
Sylwia Majcher-Stępień posiada blisko 15-letnie doświadczenie w komunikacji. Zdobywała je w agencjach PR, pracując dla polskich i międzynarodowych klientów, jak i w organizacjach oraz mediach w Brukseli, Paryżu i Madrycie. Specjalizuje się w komunikacji dla branży retail, nieruchomościowej i budownictwa, energetyki oraz rynku franczyzy. Wśród Jej największych sukcesów jest komunikacja do mediów zakupu działki po byłej FSO przez OKAM i wokół ogłoszenia Master planu dla tego terenu, a także organizacja konferencji prasowej dla Boeinga, na której ogłoszono wznowienie lotów samolotów Boeing 787 Dreamliner.
Dołącz do dyskusji: Wystartowała nowa agencja komunikacyjna SGM Communication