Serwis społecznościowy znamy-sie.pl promuje kosmetyki Lirene
W ramach kampanii promującej kosmetyki Lirene uruchomiono serwis społecznościowy znamy-sie.pl. W witrynie można dzielić się doświadczeniami związanymi z pielęgnacją cery.
Uruchomiony właśnie serwis społecznościowy znamy-sie.pl już w swojej nazwie zachęca do wyrażania opinii i dzielenia się doświadczeniami. Witryna jest elementem kampanii promującej kosmetyki Lirene, służąc jako platforma dyskusji na temat tej marki i ogólnie pielęgnacji cery. W serwisie prowadzone są konkursy, w których nagrody otrzymują użytkownicy wyrażający najciekawsze opinie i mający najwięcej znajomych.
Jednocześnie ruszyła strona produktowa Lirene, która prezentuje wszystkie kategorie kosmetyków należących do tej marki. Serwis działający pod adresem www.lirene.pl jest spójny wizualnie z jej nowym brandingiem, zawierając również zestaw artykułów eksperckich.
Obie witryny na zlecenie firmy Dr Irena Eris przygotowała agencja interaktywna OS3 multimedia. Agencja przeprowadziła też sesje zdjęciowe na potrzeby opakowań kosmetyków Lirene i uruchomionych właśnie serwisów.
Dołącz do dyskusji: Serwis społecznościowy znamy-sie.pl promuje kosmetyki Lirene