SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Serial „M jak miłość” stracił widzów

Nowy sezon „M jak miłość” ogląda średnio 7,11 mln widzów. Przed rokiem w analogicznym paśmie serial śledziło 7,77 mln osób. Widzów Dwójce zabrała TVP1, która emitując powtórki „Rancza” znacznie poprawiła swoje wyniki tej jesieni.

Średni udział w rynku po trzech tygodniach wynosi 44,4 proc. w grupie 4+ oraz 40,62 proc. w grupie 16-49. Przed rokiem udziały wynosiły 48,46 proc. wśród ogółu widzów oraz 45,04 proc. w grupie komercyjnej - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.


 

 Wszyscy 4+16-49
DataAMRSHR %SHR %
13-09-20106 902 21744,53%41,40%
14-09-20107 030 58444,27%39,45%
15-09-20106 504 30140,94%40,13%
20-09-20107 052 60243,73%38,98%
21-09-20107 441 78846,81%42,90%
22-09-20106 675 23342,32%38,24%
27-09-20106 988 85341,99%38,81%
28-09-20107 894 90248,30%43,57%
29-09-20107 530 84545,66%41,92%
Średnia7 114 43844,30%40,62%


Dwójka podczas emisji „M jak miłość” jest zdecydowanym liderem rynku. Druga pozycja z 2,33 mln widzów i 14,56 proc. udziału zajmuje TVP1 (przed rokiem Jedynka miała w tym paśmie 1,27 mln widzów i 7,9 proc. udziału). Trzeci jest Polsat z 1,89 mln widzów i 11,75 proc. udziału (poprzednio 2,38 mln i 14,82 proc.). Stawkę zamyka telewizja TVN. 

 Wszyscy 4+
StacjaAMRSHR %
TVP 2 – MJM7 114 43844,30%
TVP 12 337 73214,56%
Polsat1 887 69111,75%
TVN1 845 59211,49%


W profilu widowni dominują kobiety, mieszkańcy wsi i małych miast. Wykształceniem wyższym legitymuje się 11,74 proc. oglądających serial. 

  ADH %AFF
PłećMężczyźni31,42%65
 Kobiety68,58%132
Wiek 4-92,09%35
  10-153,60%51
 16 - 192,62%45
 20 - 243,85%47
 25 - 296,58%74
 30 - 347,76%95
 35 - 397,41%104
 40 - 445,90%91
 45 - 496,87%96
 50 - 549,12%110
 55 - 5910,86%143
 60+33,34%171
Wlk. miastaWieś40,17%103
 < 50 tys.25,01%104
 50-100 tys.9,21%107
 100-200 tys.7,43%93
 > 200 tys.18,18%89
ZawódTop management6,37%82
 Pracownicy średniego szczebla14,89%103
 Pracownicy fizyczni i rolnicy17,35%86
 Emeryci41,07%165
 Inni20,32%62
WykształceniePodstawowe51,61%112
 Średnie30,96%104
 Wyższe11,74%103
 Inne5,69%44





 

Dołącz do dyskusji: Serial „M jak miłość” stracił widzów

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
michalk
Dlatego,że jedynka w tym czasie pokazuje stare odcinki Rancza.Ja oglądam obydwa seriale,ale M jak miłośc jest to premiera i teraz oglądam M jak miłośc,a te powtórkowe odcinki Rancza widziałem już kilka razy.Jestem także fanem seriali Barwy szczęścia i Na dobre i na złe,a także Zagubionych.
odpowiedź
User
olo
a pies im mordę lizał....serialom nie lubię TVP
odpowiedź
User
mikkel
a w czym Jedynka poprawiła te wyniki, bo po podsumowaniach tygodnia widać coś dokładnie przeciwnego. MjM traci z powodu tego, ze zaczęto rozdrabniać markę, emitując dodatkowe odcinki w środę. Skutek - spadek udziałów. To tak jak wyprzedaż sreber rodowych.
odpowiedź