SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Bez Canal+ online na nowych telewizorach Samsunga. „Brak porozumienia”

Posiadacze najnowszych telewizorów Samsunga od kilku tygodni nie mogą korzystać z aplikacji Canal+ online.  - Wobec braku dotychczasowego porozumienia pomiędzy firmą Samsung, a Canal+, aplikacja Canal+ nie będzie dostępna na nowych telewizorach Samsung z oferty na rok 2024 – brzmi stanowisko Grupy Canal+, przekazane portalowi Wirtualnemedia.pl. 

Od kilku tygodni aplikacja Canal+ nie działa na wybranych modelach telewizorów czołowego producenta. Sprawa nie dotyczy tylko polskich użytkowników, ale także m.in. francuskich. -  Od 31 marca 2024 r. aplikacja MyCanal (przyp. red. francuski odpowiednik Canal+ online) nie będzie już dostępna na telewizorach Samsung z 2014, 2015, 2016 i 2024 roku. W razie pytań prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta Canal+ pod numerem 0 801 907 601 (usługa bezpłatna + cena połączenia). Na życzenie klienta zostanie zaoferowany dekoder lub inne rozwiązanie techniczne, aby nadal korzystać z usługi Canal+ - poinformował w marcu francuski oddział Samsunga.

Wielu użytkowników takie tłumaczenia nie przekonują. - Mój telewizor ma 3 tygodnie, to model Samsung Frame z 2024 roku i nie mam dostępu do Canal+ od prawie tygodnia. Jest to niedopuszczalne i nie mam od nikogo odpowiedzi! - napisał na forum francuskiego Canal+ użytkownik o nicku Sheymaa. - Próbowałem odłączyć telewizor od gniazdka, ponownie zainstalować aplikację. Nic nie pomaga. Nadal otrzymuję komunikat "proszę czekać". Problem zaczął się od aktualizacji aplikacji Canal z 2 kwietnia. Nie mam Canal+, a nadal płacę - wtóruje mu Sylvain1195278. Podobne problemy mają polscy klienci.

Aplikacja tylko na telewizorach z lat 2018-2023

O stanowisko poprosiliśmy Canal+ Polska. Przesłano nam stanowisko francuskiej centrali. - Wobec braku dotychczasowego porozumienia pomiędzy firmą Samsung, a Canal+, aplikacja Canal+ nie będzie dostępna na nowych telewizorach Samsung z oferty na rok 2024. Aplikacja Canal+ nie będzie preinstalowana ani możliwa do pobrania (nie ma jej w sklepie) na tych telewizorach. Gdyby sytuacja uległa zmianie, będziemy o tym informować. Aplikacja Canal+ pozostaje jednak dostępna bez zmian na telewizorach Samsung z lat 2018–2023 - wyjaśnia nadawca.

Telewizory Samsung są wyposażone w system operacyjny Tizen. Pozwala na korzystanie „jedynie” z około 1000 aplikacji. Dla porównania, konkurencyjny Android TV/Google TV to ponad 10 tys. aplikacji. - Można korzystać z aplikacji: Netflix, YouTube, Amazon Prime Video, Disney+, HBO Max, Player, Polsat Box Go, Viaplay, CDA Premium, TVP VOD, Rakuten TV, SkyShowtime, Canal+ online, Megogo, Pilot WP, VOD.pl, TVP Sport, TV Smart Go, Televio, Sweet.tv, GoNet.tv, TV Smart GO - tłumaczyło w sierpniu ub.r. biuro prasowe Samsung.

Canal+ online zadebiutował w Polsce w maju 2020 roku. Dopiero na początku czerwca 2021 roku serwis poinformował, że jego aplikacja działa na sprzętach od Samsunga. Rok później trafiła także na telewizory LG z systemem WebOS. Użytkownicy sprzętów Samsunga, którym brakuje Canal+ online, mogą nabyć przystawkę do streamingu z Android TV lub Google TV. Najtańsze można kupić za mniej niż 200 zł. 

Dołącz do dyskusji: Bez Canal+ online na nowych telewizorach Samsunga. „Brak porozumienia”

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Nie ma za co 🙂
Od tego są google chromcasty i inne tv boxy
12 20
odpowiedź
User
J
Dobrze wiedzieć, bo niedługo kupuję telewizor.
15 0
odpowiedź
User
Sta
Jeśli nie chcesz przepłacać, to polecam Ci TCL.
6 5
odpowiedź