Ruszyła przygodowa kampania Gerber
W telewizji, internecie i prasie rozpoczęła się kampania reklamowaproduktów Gerber. Akcja nawiązuje do konwencji filmów przygodowych.
Rozpoczęta właśnie kampania Gerber reklamuje wszystkie produktydla dzieci z portfolio tej marki, w tym wprowadzoną w tym rokuekologiczną linię Gerber Bio. Spoty i layouty wykorzystywane w tejakcji są utrzymane w stylistyce zwiastunów i plakatów filmówprzygodowych, z tym że w głównych rolach występują dzieci. Przekazma podkreślać, że produkty Gerber dają im energię potrzebną doodkrywania świata. Jednocześnie rusza zmieniony serwis internetowymarki, który przygotowała agencja Netizens.
Akcja reklamowa od 17 września jest prowadzona w telewizji (TVN,TVP, Polsat, stacje z pakietu At Media), internecie (m.in.Rodzice.pl, eDziecko, Babyonline.pl, Babyboom.pl, Dlarodzinki.pl,Dobramama.pl, serwisy z pakietów IDM dziecko i ARBO dziecko) orazprasie (czasopisma parentingowe i kobiece, m.in. Świat Kobiety,Tina, Olivia, Przyjaciółka). Kreację kampanii przygotowała agencjaLegend Group.Media, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dommediowy Mediaedge:cia.
Dołącz do dyskusji: Ruszyła przygodowa kampania Gerber