Ruszyła kampania 'Ludzi nie naprawia się tak łatwo' (wideo)
W telewizji, prasie, radiu i internecie rozpoczęła się kampania społeczna "Ludzi nie naprawia się tak łatwo". Akcja promuje SMS-ową zbiórkę pieniędzy na leczenie ofiar wypadków drogowych.
Startująca właśnie kampania społeczna "Ludzi nie naprawia się tak łatwo" sugestywnie pokazuje remont odcinka drogi, na którym miał miejsce wypadek. Hasło akcji podkreśla, że ofiary takich zdarzeń wymagają kosztowniejszego leczenia, zachęcając do wysyłania SMS-ów o treści POMOC pod numer 72152. Z każdej takiej wiadomości 2 zł trafia do Stowarzyszenia Droga i Bezpieczeństwo zajmującego się pomocą medyczną, psychologiczną i prawną osobom poszkodowanym w wypadkach, co symbolicznie odzwierciedla światełko zapalone w serwisie internetowym www.pomagamyrazem.pl. Kampania jest skierowana zarówno do użytkowników dróg, jak i wszystkich ludzi dobrej woli
Akcja jest prowadzona na zasadach non profit w TVN Turbo, tytułach prasowych, serwisach internetowych i stacjach radiowych Agory oraz tygodnikach Forum i Polityka. Kreację kampanii - zaplanowanej do 30 sierpnia - przygotowała agencja reklamowa S4, natomiast planowaniem mediów zajął się dom mediowy Mediaon.
Dołącz do dyskusji: Ruszyła kampania 'Ludzi nie naprawia się tak łatwo' (wideo)