Rusza studencki konkurs reklamowy Google
Google rozpoczęło drugą edycję studenckiego konkursu dotyczącegoreklamy internetowej. Uczestnicy mają opracować i przeprowadzić3-tygodniową promocję małej firmy w tej wyszukiwarce.
Konkurs Online Marketing Challenge organizowany po raz drugiprzez Google odbywa się w ramach ćwiczeń na uczelniach wyższych.Wykładowcy dzielą studentów na grupy, które otrzymują 200-dolarowekupony na reklamę w systemie AdWords działającym w tejwyszukiwarce. Następnie uczestnicy opracowują i realizują kampanięmarketingową wybranej firmy zatrudniającej do 100 pracowników.Zespoły muszą opisać swoją strategię, ocenić jej wyniki orazprzygotować rekomendację dalszego rozwoju działań reklamowychdanego przedsiębiorstwa w internecie. Zwycięzcy zostaną wybrani napodstawie skuteczności kampanii oraz jakości raportów.
- Liczba uczestników zeszłorocznej edycji Online MarketingChallenge była tak ogromna, że zdecydowaliśmy się organizowaćkonkurs cyklicznie - uzasadnia Lee Hunter, product marketingmanager Google w rejonie EMEA. - Dzięki zdobywaniu bezpośrednichdoświadczeń związanych z marketingiem internetowym już na uczelni,studenci zyskują praktyczne umiejętności przydatne po zakończeniustudiów - dodaje. Zgłoszenia do Online Marketing Challengeprzyjmowane są do 23 stycznia 2009 roku, konkursowe kampanie mogąbyć przeprowadzane od stycznia do maja, a globalni i regionalnizwycięzcy zostaną ogłoszeni w lipcu przyszłego roku.
Dołącz do dyskusji: Rusza studencki konkurs reklamowy Google