Rusza nowy dom mediowy
Od września startuje Easymedia - dom mediowy wzorowany na tanich liniach lotniczych
We wrześniu na polskim rynku pojawi się nowy dom mediowy - Easymedia, który będzie wzorowany na tanich liniach lotniczych. Właścicielem nowego domu mediowego jest OMD Poland Sp. z o.o, dla której to będzie już trzeci taki projekt po Optimum Media i Media Direction.
- Zainspirował nas pomysł na biznes tanich linii lotniczych - mówi Marek Wochna, dyrektor easymedia.
easymedia jest firmą oferującą nowe podejście i nowy typ usług na rynku domów mediowych, wprowadza nowy model biznesowy, trafiający w ściśle określone potrzeby wyselekcjonowanej grupy Klientów.
W zakres usług domów mediowych wchodzą między innymi:
- analizy rynku danego produktu/ kategorii produktów;
- analizy aktywności reklamowej konkurentów w kategorii produktowej (kto, gdzie, kiedy, jak silnie....);
- analiza konsumentów/ grupy docelowej produktu/ kategorii; przygotowanie strategii mediowej (w jaki sposób, kiedy, do kogo, z jakim budżetem, z jaką częstotliwością, z jakim zasięgiem, w jakim kontekście);
- oraz etap końcowy - egzekucja czyli planowanie i kupowanie kampanii w mediach, post buy.
easymedia będzie domem mediowym specjalizującym się w końcowym etapie obsługi Klienta, czyli w planowaniu i kupowaniu mediów (negocjacje warunków, przygotowanie mediaplanów, zakup, post buy kampanii).
- Nasze usługi oferujemy w ramach standardowego, najniższego na rynku wynagrodzenia w wysokości 0,99% prowizji agencyjnej.
Równocześnie zapewniamy Klientom warunki rabatowe wynikające z przynależności do grupy kapitałowej OMD Poland - najkorzystniejsze warunki zakupu przestrzeni reklamowej - najniższe koszty dotarcia, najwyższe rabaty - mówi Marek Wochna, dyrektor easymedia.
Oferta ta jest odpowiedzią na zapotrzebowanie Klientów którzy:
- nie potrzebują obsługi analitycznej i badawczej w szerokim zakresie ponieważ sami dokładnie znają swój produkt i otoczenie rynkowe;
- szukają najniższych kosztów zakupu reklamy, chcą minimalizować koszty marketingowe;
- chcących płaci najniższą prowizję agencyjną;
- mających średnie i małe budżety reklamowe, którzy do tej pory uważali że nie stać ich na dom mediowy.
Korzyści dla potencjalnych Klientów easymedia to przede wszystkim:
- oszczędności budżetowe możliwe dzięki korzystaniu z najlepszych na rynku warunków zakupu reklam oraz najniższej prowizji agencyjnej - 0,99%;
- konkurencyjne względem rywali rynkowych warunki zakupu reklam;
- praca z doświadczonym zespołem posiadającym narzędzia planowania i zakupu mediów międzynarodowej sieci OMD Worldwide,
- korzystanie z nowatorskiej, ściśle sprofilowanej usługi.
- Niezależnie od nowatorskich pomysłów i strategii dotarcia w większości przetargów wygrywały domy mediowe, które oferowały najniższą prowizję - tłumaczy Jakub Bierzyński, prezes OMD Poland.
Co na to konkurencja? - Rzeczywistość negatywnie zrewiduje projekt w tej formie. Tanie linie lotnicze też dużo naobiecywały, a później musiały wycofać się z obietnic - twierdzi dla"Gazety Wyborczej" Artur Brandysiewicz z domu mediowego Brand Connection. Jego zdaniem koszty planowania kampanii i kupowania mediów są zbyt wysokie, aby utrzymać prowizję 0,99 proc. - To fenomenalne hasło reklamowe, ukrywające inne koszty, które klienci będą musieli ponieść - uważa Brandysiewicz.
easymedia rozpoczyna działalność we wrześniu 2004 roku.
Dołącz do dyskusji: Rusza nowy dom mediowy