Ruchoma jaszczurka reklamuje Desperados na przystankach
Rozpoczęła się wizerunkowa akcja reklamowa piwa Desperados. Kampania, której kreacja przedstawia ruchomą jaszczurkę, prowadzona jest na wiatach przystankowych w największych miastach.
Pod hasłem "Smak piwa dzikość tequili" na początku października rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa piwa Desperados. Akcja promująca markę należącą do Żywca prowadzona jest na citylightach AMS o formacie 1,20x1,80m usytuowanych na wiatach przystankowych w centralnych punktach i przy uczelniach wyższych w największych miastach: Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Trójmieście i Łodzi. Dzięki zastosowaniu tzw. druku soczewkowego na części plakatów ich wybrane elementy, w tym usytuowana centralnie głowa jaszczurki, powodują u odbiorców wrażenie ruchu.
Kreację kampanii przygotowała agencja Locomotiva, a media zaplanował i zakupił dom mediowy Media Concept. Akcja reklamowa Desperados potrwa do końca listopada.
Dołącz do dyskusji: Ruchoma jaszczurka reklamuje Desperados na przystankach