Rozwój "naj"
Nowa jakość "naj"
Od nr 47/18.11.02 "naj" drukowany będzie na papierze o zwiększonym stopniu białości (UPM Lux 80+, 60 gram). Zmiana ta ma zadowolić klientów reklamowych, dla których jakość przekazu wizualnego stanowi jedno z kryteriów wyboru partnera medialnego.
Tygodnik "naj" zajmuje drugą pozycję w segmencie tygodników kobiecych pod względem wpływów reklamowych oraz sprzedaży. Od stycznia do września 2002r sprzedano 321 stron reklamowych. Wpływy reklamowe brutto za w/w okres wyniosły 19 315 000, co stanowi wzrost o 2% w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego (Expert Monitor, 01-09.2002, wpływy brutto bez auto-promocji). W pierwszej połowie 2002r, średnia sprzedaż "naj" wyniosła 495 653 egzemplarzy (ZKDP,01-06.2002). Liczba czytelniczek pisma wzrosła do 2 965 776. (PBC General (SMG/KRC), lipiec-wrzesień 2002, COW, N=4670, kobiety, opracowanie G+J Polska).
Dołącz do dyskusji: Rozwój "naj"