SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rossmann, Lidl i Biedronka najpopularniejszymi markami detalicznymi

Rossmann, Lidl i Biedronka to najbardziej popularne wśród konsumentów sieci detaliczne w Polsce - wynika z najnowszego badania Top10 Retail Brands 2023 zrealizowanego przez agencję badawczą Inquiry.

Fot. kadr ze spotu reklamowego drogerii Rossmann Fot. kadr ze spotu reklamowego drogerii Rossmann

Raking Top10 Retail Brands został oparty na danych YouGov BrandIndex. Zestawienie pokazuje marki sieci detalicznych z różnych kategorii, które cieszą się szczególnie silnym wizerunkiem. 

Wskaźnik YouGov BrandIndex jest miarą całkowitej kondycji marki obliczonej z następujących wskaźników: ogólnej opinii, jakości, wartości, satysfakcji, rekomendacji i reputacji. 

Miejsca na podium rankingu zajmują marki Rossmann, Lidl i Biedronka. Tuż poza podium, z różnicą zaledwie 0,6 p.p. do Biedronki znalazła się IKEA. Bardzo dobre wyniki odnotowały sieci Empik, Adidas, Castorama, Nike, Media Expert oraz CCC.

Ranking Top 5 Improvers prezentuje firmy, które osiągnęły najwyższy wzrost wyników w stosunku do roku ubiegłego. Na pierwszym miejscu znalazła się marka Action, która zanotowała wzrost wskaźnika YouGov BrandIndex o 4,4 p.p..  Kolejne dwie pozycje zajęły Dealz i Aldi, tuż poza podium uplasowało się Dino, a całe zestawienie zamyka Decathlon.

- Trzeba zauważyć, że wśród wielu marek sieci detalicznych, monitorowanych przez Inquiry w badaniu YouGov BrandIndex, tylko nieliczne osiągnęły w 2023 r. zauważalny wzrost, jeśli chodzi o siłę marki i pozycję na rynku. Z tego powodu lista Top Improvers obejmuje jedynie 5 sieci. – mówi Agnieszka Górnicka, prezeska firmy Inquiry.

Dołącz do dyskusji: Rossmann, Lidl i Biedronka najpopularniejszymi markami detalicznymi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl