Robert Makłowicz reklamuje świeżość w Tesco, Henio i Krysia już tylko na Facebooku (wideo)
W reklamach Tesco animowanych Henia i Krysię zastępuje kucharz Robert Makłowicz. Startująca właśnie kampania promuje świeże artykuły żywnościowe oraz „gwarancję 100 proc. satysfakcji”. Akcję przygotowały firmy Red8 Advertising, LemonSkyJWT, Gutenberg, Czart i MediaCom Warszawa.
Rozpoczynająca się w długi weekend kampania Tesco jest pierwszą od dłuższego czasu, w której nie występują Henio i Krysia, animowani bohaterowie reklamujący tę sieć od kilku lat. Firma zrezygnowała z nich, wybierając w przetargu do swojej obsługi reklamowej agencję Red8 Advertising i kończąc współpracę z PZL (więcej na ten temat).
PZL właśnie zakończyła pracę dla Tesco - ostatnie spoty z Heniem i Krysią były emitowane w zeszłym tygodniu (patrz poniżej). Nie oznacza to jednak, że bohaterowie całkowicie znikają z komunikacji marki. Nadal będą dostępni na facebookowym fanpage’u Eksperci Tesco, który ma obecnie 544 tys. użytkowników. - Jak zawsze chętnie doradzą i odpowiedzą na każde pytanie - zapowiada firma. Fanpage obsługuje agencja LemonSkyJWT (od niedawna działająca jako Lemon Sky).
>>> Tesco nie robi błędu, rezygnując z Henia i Krysi (opinie)
W telewizyjnych reklamach zamiast animowanych bohaterów będzie występował Robert Makłowicz, który z Tesco jest związany od dwóch lat, przy czym do tej pory pojawiał się w pojedynczych kampaniach. Po raz pierwszy wystąpił w spocie tych sklepów wiosną 2012 roku wspólnie z Heniem i Krysią (obejrzyj to), a jesienią jako łowca smaku znalazł się też na opakowaniach wybranych artykułów żywnościowych (więcej na ten temat). Natomiast wiosną ub.r. w reklamach sieci łowił masło (obejrzyj to) i promował „sezon na pomidory” (zobacz szczegóły).
W nowej kampanii reklamowej Makłowicz podkreśla, że artykuły spożywcze dostępne w sklepach Tesco są świeże i wysokiej jakości. Informuje też o „gwarancji 100 proc. satysfakcji”. - Oznacza to, że jeśli produkt Tesco nie spełni wszystkich oczekiwań klienta, będzie mógł go oddać do sklepu otrzymując pełen zwrot gotówki - tłumaczy Anna Matlak, dyrektor marketingu Tesco Polska.
Gwarancja obejmuje wszystkie produkty marek własnych sieci. Warunkiem otrzymania zwrotu pieniędzy jest oddanie produktu z minimum 75 proc. zawartości i paragonem potwierdzającym jego zakup.
Akcja reklamowa będzie prowadzona w telewizji oraz internecie (serwisy ogólnotematyczne, kulinarne i lifestylowe). Ponadto obejmie materiały BTL (ulotki i plakaty w sklepach, wizualizacje na naczepach ciężarówek dostarczających produkty).
Oprócz spotów wizerunkowych w najbliższym czasie emitowane będą reklamy produktów na grilla.
Kreację całej kampanii przygotowała agencja Red8 Advertising, działania w internecie prowadzi agencja LemonSkyJWT, materiały BTL przygotowały firmy Gutenberg i Czart, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Robert Makłowicz reklamuje świeżość w Tesco, Henio i Krysia już tylko na Facebooku (wideo)