Reklamy na kartach pokładowych w British Airways
Linie lotnicze British Airways pozwolą firmom na reklamowanie sięna 12 milionach internetowych kart pokładowych, jakie każdego rokuwydaje przewoźnik.
To dość niespodziewany krok podjęty przez linie, które znane sąze ścisłej kontroli nad wizerunkiem swojej marki. Do tej pory nigdynie pozwoliły one na umieszczanie reklam na swoich samolotach.
Teraz przewoźnik postanowił, że od października tego roku firmymające "analogię" z marką BA będą mogły reklamować się nainternetowych kartach pokładowych, które konsumenci podróżującyklasą ekonomiczną lub biznesową sami sobie drukują. W ubiegłym rokuBA wydały 12 milionów takich kart. "Szukamy marek z silnymdziedzictwem i analogią do własnych wartości British Airways. Nasikonsumenci oczekują od nas, że będą to marki, którym ufają i któreszanują" - stwierdziła Abigail Comber z BA.
W ramach oferty BA, firmy będą mogły kierować swoje reklamy dopodróżnych na podstawie ich płci czy też celu podróży.
Po raz pierwszy w swojej historii władze British Airwayszdecydowały się także na dopuszczenie reklam firm zewnętrznych naswojej oficjalnej witrynie internetowej (www.ba.com). W ramach próby w serwisiepojawiły się już banery firmy Jaguar promujące jej najnowszy modelXJ.
Dołącz do dyskusji: Reklamy na kartach pokładowych w British Airways